Hetty Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har vurdert å kjøpe en ny Xbox crystal ferdig moddet med en Alladin Advance XT chip. Er det mye å betale 1700 kroner for alt dette? Lurte også på om noen hadde synspunkter rundt denne chippen? Mvh Hetty Lenke til kommentar
un_sec Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvor har du tenkt å kjøpe den? er den brukt? For hvis der er et brukt kjøp fra qxl ex, så ville jeg fra råde deg å kjøpe den. hvis den er ny så er det billig. MVH kb ps. var ikke akuratt dette du lurte på men, jaja.. Lenke til kommentar
Hetty Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Den er helt ny. Bare blitt åpnet og satt inn chip. Takk for svaret forresten. Er ikke så dreven på hvilke chipper og sånt som funker, så synspunkter rundt Alladin Advance XT hadde vært gull å få tilbakemeldinger om? Noen som forresten vet om loddefrie chipper er noe tess til Xbox og hvor mye de eventuelt koster? Hadde vært greit å vite, sånn at det gikk ann å sammenligne litt priser med ferdig moddete konsoller Mvh Hetty Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hei! jeg vurderer sterkt aa kjope en xecutor3 fra www.digistore.no . det skal vist vaere den beste kjippen hvilken sjappe skulle du kjope fra? Lenke til kommentar
Hetty Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Hadde tenkt å kjøpe den fra QXL. Fordelen er at han som selger ikke bor langt unna meg, sånn at jeg faktisk kan dra å se at Xboxen er ny og at loddingen av chippen faktisk fungerer i virkeligheten. Litt kjipt å brenne seg på å kjøpe noe du tror er nytt, som viser seg å være brukt, eller at loddingen ikke holder mål. Mvh Hetty Lenke til kommentar
un_sec Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 etter det jeg også har funnet ut så er det Xecuter3 som er den vasseste Lenke til kommentar
tommis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har brukt Aladdin chipper på to xboxer jeg har modda, funker som smurt. Skjønner egentlig ikke hva folk skal med disse dyrere chippene?! Man får da ikke flere "funksjoner"/muligheter fordet? Lenke til kommentar
Hetty Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Problemet er at jeg ikke gidder å kjøpe en ferdig moddet Xbox til over 2000 kroner, når jeg i tillegg må investere i en harddisk. En Xecuter 3 chipp er vel betydelig mye dyrere enn en Aladin Xt chipp. Litt usikker på hvordan Xecuter 3 chippen er bedre (kan lite om temaet) Jeg har allerde en PS2, så jeg lider ingen nød akkurat, selv om jeg er jævlig hypp på å skaffe meg en Xbox i tillegg etter å ha sett hva kameraten min kan gjøre med sinn chippete Xbox. Sparer jo mye utgifter i forbindelse med kjøp av spill og dvd´er Mvh Hetty Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Altså, det er mange selgere på QXL som faktisk kjøper inn Xboxer, chipper dem og selger dem. De tjener gode penger på dette, og det er som oftest ingenting å frykte. Jeg har selv kjøpt ferdigchippet Xbox derfra, og det gikk både raskt og smertefritt. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skjønner egentlig ikke hva folk skal med disse dyrere chippene?! Man får da ikke flere "funksjoner"/muligheter fordet? Fucker du HD på din aladdin så er det STRESS og mekke den igjen med en Xecuter har OS på chippen og kan fikse alt derifra og har støtte for skjerm på xbox en osv.. masse greier egentlig Lenke til kommentar
Hetty Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Hadde egentlig i utgangspunktet tenkt til å kjøpe Xecuter chip, men jeg føler at det blir så jævlig dyrt å kjøpe en ny Xbox som er ferdig chippet med Xecuter, når jeg allerede har en Playstation 2 maskin. Funker det å bruke et adapter på Xecuter chipper, sånn at man slipper å lodde?Tror ikke jeg ekspertise nok til å begynne å lodde på hovedkortet selv Lenke til kommentar
tommis Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skjønner egentlig ikke hva folk skal med disse dyrere chippene?! Man får da ikke flere "funksjoner"/muligheter fordet? Fucker du HD på din aladdin så er det STRESS og mekke den igjen med en Xecuter har OS på chippen og kan fikse alt derifra og har støtte for skjerm på xbox en osv.. masse greier egentlig Så hvis du da unngår å ha samleie med din xbox så skulle det gå bra.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå