Inspekta Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Lurer på om det blir noen heftig opplevelse å spille hl2 med dette kortet. Jeg vil nødig ødelegge den opplevelsen å spille gjennom hl2 med lagg, noen som har erfaringer? Resten av maskinvaren er det ingenting å si på vil jeg tro Lenke til kommentar
apwr Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det vil nok bli en heftig opplevelse ja! Kortet ditt er mer enn bra nok. Lenke til kommentar
Inspekta Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 K, da tar jeg sjangsen på det. Synes det settes så høye krav til spill for tiden. Takker for svar Lenke til kommentar
erikau Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg spilte det med readeon 9800. var ikke det minste lagg. ok kjørte på høu oppløsning Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har spilt gjennom HL2 med et 9800PRO@XT skjermkort med alle detalj-instillinger på maks, 4xAA, 8xAF, og 1280x1024 oppløsning. De eneste gangene jeg merket kraftige dropp i FPS var på enkelte plasser med mye vann. Ellers lå FPS stort sett på 30-60 med v-sync på, og 40-90 med v-sync av. Lenke til kommentar
Inspekta Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Høres bra ut, et spill i den klassen der er ikke verdt å ødelegge med lagging kjøpe det i morgen hvertfall. Så er det game on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå