-= El Diablo =- Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Må bare benytte sjansen til å gi ros til Komplett.no for glimrende service. Har nettopp kjøpt komponenter til ny PC, inkludert et demobrukt hovedkort. Glemte at disse kortene ikke sendes med tilbehør (IO-shield, manual osv.), og fant fort ut at bakplaten på kabinettet ikke passet til hovedkortet. Dette satte da en stopper for monteringen av PC-en, og jeg var rimelig frustrert. I tillegg hadde jeg glemt å bestille en IDE/ATA-kabel. Sendte derfor en mail til Komplett support for å spørre om de tilfeldigvis hadde en bakplate på lur, og at hvis de hadde det kunne sende dette med en ny bestilling av IDE/ATA-kabel. Et par timer senere fikk jeg svar på mail om at de vederlagsfritt skulle sende meg både bakplate, manual og IDE/ATA-kabel. I/O shield, manual og IDE kabel kommer i posten. Kostnadsfritt selvfølgelig :-) , Komplett! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Fikk du alt dette gratis ? Wow! De gir bort varer...kanskje de er villige til å gi meg litt rambrikker hvis jeg "glemmer" disse på min neste bestilling Lenke til kommentar
tøs Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 MEGET bra service. For slik som jeg ser det er de ikke forpliktet til å gi deg disse komponentene gratis! GO komplett Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ....eller hva med å bestille et par rambrikker og "glemme" kabinett, LCD-skjerm, hk, cpu, skjermkort hd, mus, tastatur, dvdbrenner og vannkjølingssett? :!: Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 [i]nåda..[/i] Komplett kan gi utrykk for å være et seriøst og stort hjørnestensfirma av norske nettbutikker, jeg har sendt frere eposter etter et uheldi kjøp av feil minnebrikker men fikk ikke svar på noen av dem Da jeg satte sammen en maskin i høst benyttet jeg meg også av supporttelefonen. Måtte vel vente i 10 minutter og fikk snakke med en ung mann som hadde en tendens til å være litt småfrekk. Det er klart ikke alle der er slik, men jeg vil ikke si meg enig i "komplett=service" Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 De får jo sånt gratis av produsentene selv, så den eneste utgiften de har er jo frakt/porto Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) I/O shield, manual og IDE kabel kommer i posten. Kostnadsfritt selvfølgelig :-) , Komplett! tonna: ide kabel også? Endret 26. november 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Mafarx Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hmmmm, lurer på om komplett tar dette forumet veldig seriøst. Og vis de gjør det så er jo det veldig bra noe som kan fremme demes service. Ettersom hva jeg kan se både fra meg selv og en del andre har de fått en del kritikk her inne de siste dagene. Vis de blir bedre på service av den grunn så er det bra. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vet ikke åssen det er med IDE kabler, men S-ATA kabler får de iallefall gratis fra MSI! Så regner med det (PSdata får iallefall dette så jeg regner med at det er temmelig likt andre plasser) Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Men det er jo alikavel bra av komplett å gjøre dette! Tviler på at særlig mange andre webshopper hadde gjort det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå