bits&bytes Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg skal kjøpe meg et nytt hovedkort, er det noen som har noen anbefalinger, det er sannlig ikke lett i disse dager å velge et hovedkort, det er jo så mye nytt, kortet jeg er på jakt etter trenger ikke være et high-end kort, det holder med et til under 1000 lappen, desto billiger jo bedre. Trenger heller ikke være sælig fremtidsrettet, da jeg om et halvt års tid skal kjøpe med et slikt SLI hovedkort. Det må ha IDE tilkoblinger, da jeg fra før har 2 IDE disker og ønsker å fortsatt bruke dem. Det må og ha AGP port da jeg vil bruke mitt Radoon 9600XT Om det er Intel eller AMD spiller ikke så stor rolle. Mvh : Trond Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Du skal med andre ord kjøpe en prosessor også? Lenke til kommentar
bits&bytes Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Du skal med andre ord kjøpe en prosessor også? Jepp selvsagt og minne brikker og muligens ny PSU ,men jeg tror at jeg skal klare å velge disse enhetene selv Endret 26. november 2004 av bits&bytes Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Siden du ier at d skal ha sli snart tenker jeg du skal ha s939? Da bør duv ente til nforce4 nå, er ikke lenge til de kommer, maks 2-3 uker. Lenke til kommentar
bits&bytes Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Ja, jeg er klar over dette, men jeg har ikke penger til et high-end system før om ca et havlt år. Litt merkelig at det ikke var noen som hadde et hovedkort å anbefale..eller ? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 MSI K8N Neo Platinum til 899kr hos komplett.no Lenke til kommentar
mamba Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 socket 939 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4671 gigabyte sine kort skal være meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå