Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jeg gått over fra Netcom til Talkmore, å fikk da et nytt simkort. Når jeg setter i det så må jeg skrive inn en Låskode etter pinkoden. Syns jeg husker at jeg fikset på den da jeg fikk mobilen, men nå husker jeg ikke koden!! Så da lurer jeg på om det fines en måte å få bort eller få skiftet den koden på? Kanskje det går å gjenopprette fabrikkinnstillinger eller noe i den duren? Edit: det er en N-Gage QD jeg har... Endret 26. november 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
tbone Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Standard kode er 12345. Hvis du har endret denne og ikke husker den nye så sliter du...Forhandler må vel oppdatere software Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Standard kode er 12345. Hvis du har endret denne og ikke husker den nye så sliter du...Forhandler må vel oppdatere software Har snakket med Netcom å de sa jeg kunne sende den inn. Men nå fant jeg ut koden!! Men takk for hjelpen likevel da. Endret 26. november 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå