RBW Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Soltek lanserer nytt SFF-design Nok en serie med SFF-maskiner har sett dagens lys. Denne gangen er det Soltek som lanserer sin nye "Mania"-serie med friskt design. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Alienware stil... men da i barebone. Så grei ut den der Lenke til kommentar
drool Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Gleder meg til den kommer jeg! Noen som vil starte en sff-fanclub med meg? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Den sorte versjonen var seriøst lekker Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Den så heller... glorete og fæl ut. Mesa no like. Foretrekker Shuttles svarte, stilrene design. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Den så heller... glorete og fæl ut. Mesa no like. Foretrekker Shuttles svarte, stilrene design. ..eller Soltek's gamle design som var på høyde med Shuttle's. Syns dette designet var et steg i gal retning. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Denne var nais. 300w? Det er bra, husker da barebonene kom med 200w strømforsyningen, noe som gjerne blir for lite hvis man skal ha heftige ting i den. Gah, angrer på at jeg kjøpte den pc'en som jeg har nå, skulle heller gått for barebone X| Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ser ut som mini moris logoen? Eller er eg heilt på jordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå