Achilleus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jeg er ute etter en ny forsterker, men så har jeg tittet litt rundt forbi på 4 forskjellige forsterkere. Men vet virkelig ikke hvilken jeg skal velge. DENON: Forsterker Yamaha: Forsterker Sony: Forsterker Marantz: Forsterker ..... Hmmmm, hvilken bør egentlig velges her? av disse 4 reciverene/forserkerene :-) til Hjemmekino og vanlig 2 kanals forsterker ?!?!? takk Endret 27. november 2004 av Achilleus Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er veldig fornøyd med min Denon PMA-1055R. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Gå får Yamahaen de leverer masse for pengene! Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 =) Den det har vært mest snakk om, men det diskuteres nå om Sony og Yamahan Lenke til kommentar
Winters Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 =) Den det har vært mest snakk om, men det diskuteres nå om Sony og Yamahan Slett de andre forslagene da! Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kommer vel ikke som noen bombe, men jeg ville heller ha kjøpt Denon'en. Marantz'en vil gi deg mest for pengene siden den er brukt.(bør kanskje klare å prute ned prisen litt) Har ikke så mye stygt å si om Yamaha, sikkert en fin forsterker det. Personlig så byr deg meg imot å kjøpe Hi-Fi utstyr det står Sony på, så den skal jeg ikke kommentere med fare for å bli usakelig. Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Ikke mye negativt som finnes her gitt Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Poenget er jo at du har funnet deg tre recievere som vil grei lyd i forhold til prisen. Hva du velger til slutt er vel egentlig en smakssak, da jeg vil tro at du ikke hører forskjell på disse, med de høyttalerne du kommer til å bruke. (regner med at høyttaler budsjettet står i stil med forsterker bud.) Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Poenget er jo at du har funnet deg tre recievere som vil grei lyd i forhold til prisen.Hva du velger til slutt er vel egentlig en smakssak, da jeg vil tro at du ikke hører forskjell på disse, med de høyttalerne du kommer til å bruke. (regner med at høyttaler budsjettet står i stil med forsterker bud.) Japp, men jeg har jo Hornbass, og dette skal vel helst spille sammen med center høyttaler og 2 back Jeg er ikke noen super ekspert, men ser jo flere og flere annbefaler Yamahan pga den gir mere for pengene enn andre gjør. Har en i klassen som er blitt litt Sony frelst, pga han likte Yamahan før vi var nede og hørte på den og da hadde de koplet til høyttalere som ikke reciveren kunne gi full styrke til. Reciveren slo seg plutselig av, så vi lurte kanskje på at dette kom pga Høyttalerene de blei spillt på ikke tålte dette. Så valget står ganske enkelt og greit mellom en Yamaha og Sonyn som er linket over der. Men jeg er nesten bombe sikker på at jeg tar den Yamaha RX-V550 . Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=1,90,99&id=1014 denne forsterkeren er denne i en klasse som Yamaha og Sony`n ?? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Du gjør det ikke noe lettere for deg selv når du drar frem nye forsterkere i samme prisklassen. Som eyvind1 sier, er det en smaksak. Jeg ville ungått billige Sony produkt. Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 ok hehe, ! må jo ha det litt gøy! men går for Yamaha RX-V640RDS anyways og JBL E-80 kommer senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå