Joachim_F Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Valve har nå lansert en oppdatering som fikser lydproblemene noen brukere har opplevd, og i tillegg forteller de at de har en overraskelse på lur. Les artikkelen her Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Gleder meg til mod`ene begynner å strømme inn Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Gleder meg til overraskelsen.. Gjett om det er spekulasjoner på fansidene da Jaja.. vi får se hva det er *venter spent* Lenke til kommentar
oby Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Half-life 2 multiplayer aka Sven Co-op? Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Half-life 2 multiplayer aka Sven Co-op? Jeg blir seriøst glad hvis det kommer! Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Dermed er det bare å spekulere, og vi gjetter at det er en modifikasjon som lar deg spille gjennom hele spillet som en gigantisk dinosaur (uten at vi tør sette penger på teorien). Haha, genialt! Hadde vore kult då! Endret 26. november 2004 av Brighto Lenke til kommentar
akarno Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Er helt vill etter Co-op! Blir så digg med det ...Men må ikke ha for store forventinger... redd jeg bare blir skuffet da Endret 26. november 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 vi gjetter at det er en modifikasjon som lar deg spille gjennom hele spillet som en gigantisk dinosaur Åhh!! DET hadde vært kult det! Kanskje litt vanskelig å krype gjennom luftventiler og sånn.. men det har de nok en løsning på ! Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 vi gjetter at det er en modifikasjon som lar deg spille gjennom hele spillet som en gigantisk dinosaur Åhh!! DET hadde vært kult det! Kanskje litt vanskelig å krype gjennom luftventiler og sånn.. men det har de nok en løsning på ! Makan! Du gjør deg jo bare om til et egg og triller igjennom vel - det er jo innlysende. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Makan! Du gjør deg jo bare om til et egg og triller igjennom vel - det er jo innlysende. Neida, du knuser bare veggen. Med Havok-fysikk og greier. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kanskje litt vanskelig å krype gjennom luftventiler og sånn.. men det har de nok en løsning på ! Jeeeez, som en gigantisk dinosaur tråkker du jo bare på alt i byen og sluker et halvt kvartal med et jafs Men seriøst, håper det er co-op, Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kan hende det er The ATI levels da... Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) hvordan laster man ned denne oppdateringen da??? jeg finner den ikke på steam, kan noen hjelpe meg (er litt noob på steam).. Endret 26. november 2004 av Blue--Sky Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hvordan laster man ned denne oppdateringen da??? jeg finner den ikke på steam, kan noen hjelpe meg (er litt noob på steam).. Den blir vel oppdatert autmatisk. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ikke hos meg, lydproblemet er der fortsatt.................. Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ikke hos meg, lydproblemet er der fortsatt.................. Du må restarte steam, da skal den automatisk begynne å laste ned oppdateringen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg vil spille som DOG!!!!!! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) har restarta steam og den starter ikke og oppdatere " steam is not currently utdating any game" Mulig det har blitt installert uten at jeg la merke til det, men da virker ihvertfall patchen meget dårlig............. Endret 26. november 2004 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ingen som kan hjelpe meg????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg