inSain Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har egentlig lurt litt på hvilken tilbud de forskjellige nettleverandørene har rundt om i Norge. Hadde vært kult om alle kunne skrive ned hvilken linje de har og hvor mye den koster. (da ser vi bort ifra skule-nettverk/linjer) Busted: Ørsta (sunnmøre) Leverandør: Mimer Linje: 8000/640 Pris: 495,- månen. bindingstid 3år. Siden dette er max fart (download) jeg kan få på adsl, har jeg valgt denne med 3års bindinstid siden jeg vet at Ørsta ikke kommer til å få noe nytt innen 3år uansett. Vist mimer setter ned prisen på denne linjen, setter de den ned til meg og selv om vi har 3-års kontrakt.. vist de setter den opp - betaler jeg ikke noe mer en 495,- månen. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Link sammenligner du det der med posten min? dvs. du ville gått for #1 på listen som er Canal Digital ? heh.. synst du kunna spart oss for den :\ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Eg posta den for at folk skal kunne sjå korleis det ligg an. Du ba meg poste priser og linjer, og i staden for å skrive mi, så satt eg inn den linken som viser mange. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 jaja, men den siden viser ikke hallparten av alle tilbuda som er "der ute".. Jeg kan f.eks ikke finne linja mi der. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 No blir den lista litt rar sidan den rekner berre teoretisk kr/Kb og ikkje reell kr/Kb Då er Itavisens speedometer liste mykje bedre til å samanlikne med. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå