Culpa Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Mulig posten har tittet in i pakken din også Noen som har en god forklaring på hvorfor posten skulle tittet inn i pakken? Driver posten og åpner post av ren nysgjerrighet eller er det et ledd i terrorist bekjempelsen blant databrukere? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Snakk med pcutstyr sitt crew raskest mulig, det er det beste vis du vil ha et nytt eller lite mellomlegg Har gjort det. de skulle sjekke det opp. men jeg vet iikke om jeg vil ha et kort som en eller annen kar har mista i bakken før meg Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Har nå fått svar fra PCutstyr.no, det tok nøyaktig 40 minutter Hei. Vi har snakket med leverandøren av skjermkortet og det er like uforståelig for de som for oss hvordan dette har skjedd. Uansett, så sender vi deg et nytt. Blir sendt fra oss til mandag. Vi sender samtidig en retur seddel for tilbakesending av skjermkortet. Beklager så mye dette som har skjedd. mvh PCutstyr.no Ser ut som det ordner seg da Endret 26. november 2004 av GRendal Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har nå fått svar fra PCutstyr.no, det tok nøyaktig 40 minutter Hei. Vi har snakket med leverandøren av skjermkortet og det er like uforståelig for de som for oss hvordan dette har skjedd. Uansett, så sender vi deg et nytt. Blir sendt fra oss til mandag. Vi sender samtidig en retur seddel for tilbakesending av skjermkortet. Beklager så mye dette som har skjedd. mvh PCutstyr.no Ser ut som det ordner seg da Oi.. nok en pluss i margen for pcutstyr.no syns jeg Flott å se at de ordner opp. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 herlig tilbakemelding å få det da Det styrket mitt syn på PCustyr i alle fall Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 God erfaring 2 dager på rad! fryktet at jeg måtte sende inn og at dette vil ta mange uker:| Lenke til kommentar
hemsedal Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dette er jo alltid en risiko når man handler på postordre. Så lenge kortet fungere og du har fått alt du trenger hadde jeg selv vært fornøyd, men husk at det "kan" ha vært posten som åpnet det, det hender at posten må pakke om forsendelser som er dårlige pakket, men det varsler de alltid om. Husk at tilgangen på 6800 ultra kort har vært lav og det er mulig du har fått et kort som en annen kunde har levert tilbake. Garantien for deg er den samme og syvende og sist er det det som teller. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 mulig posten har tittet på produktet ditt Tviler sterkt. For det første er det faktisk forbudt, og kan føre til fengselstraff. Fatter'n jobba i skadeavdelngen på Postterminalen i Oslo for noen år siden. Der skulle han reparere pakker som hadde blitt skadet i frakt, og han kunne få sparken på flekken om han hadde tatt en ekstra liten kikk nedi ei pakke. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ordnet PCUstyr opp etter seg Det var noe nytt. Trodde aldri denne saken skulle gå bra! PCUstyr har vært så maks useriøse hver gang jeg har kontaktet dem. Kanskje det er en ny ansatt som behandlet saken. Har ikke blitt lært opp til å bryte kjøpsloven og være ufin Uansett bra for deg GRendal! Lykke til med kortet Har stor tro på det kortet! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Er vanligvis mest tilbøyelig til å handle på netshop, men de har nå fått en god konkurrent i PCutstyr.no Thumbs up Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Følg opp med en tråd på dette kortet Grendal, har tro på det!! (3dmark osv) Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Følg opp med en tråd på dette kortet Grendal, har tro på det!! (3dmark osv) I promise 450\1100 lover godt Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dette er jo alltid en risiko når man handler på postordre. Så lenge kortet fungere og du har fått alt du trenger hadde jeg selv vært fornøyd, men husk at det "kan" ha vært posten som åpnet det, det hender at posten må pakke om forsendelser som er dårlige pakket, men det varsler de alltid om.Husk at tilgangen på 6800 ultra kort har vært lav og det er mulig du har fått et kort som en annen kunde har levert tilbake. Garantien for deg er den samme og syvende og sist er det det som teller. ja, men hvem er interesert i et kort til 5000kr som har vært åpnet / fiklet med eller brukt. Med skader som kansje viser seg senere ? for 5 høvdinger forlanger jeg topp kvalitet, og et stabilt kort.. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 OPPDATERING: Hei. Etter en nærmere sjekk, så har vi dessverre pt. ikke flere av disse kortene på lager. Du har vår tillatelse til å bruke det kortet du har fått inntil vi får inn nye på lager. Er dette er grei løsning inntil nye kort kommer inn? mvh PCutstyr.no Synes ikke det var SÅ bra gitt....... Men men...greit nok Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 De kan jo ikke for at de har flere kort, syns det virker som en helt ok midlertidig løsning.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hva med en 3dmark test!! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Hva med en 3dmark test!! hehe slapp av..kommer kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå