GRendal Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hei alle sammen! I dag morres mottok jeg et XFX 6800 Ultra fra PCutstyr.no. Det første jeg la merke til, var at pakken var mistenkelig lett å åpne. Sidene gav etter av seg selv, og jeg tenkte ikke så mye over det. Da jeg åpnet pakken, så jeg at Posen for driverinstallasjon var åpnet, og ingen anti-statisk pose rundt kortet? Hva synes dere jeg bør gjøre med dette, har jo tross alt betalt for et nytt kort? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 kan være du har fått et demokort, hvis det virker helt fint og du ikke bryr deg om det så er det vell inget ptobløem. men demokort koster vanligvis mindre en retail Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det er vanskelig å si om kortet har vært brukt da. Jeg vet ikke helt hvordan du skulle kunne sannsynliggjøre det dersom det ikke er synslige tegn på selve kortet. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Erm. Kort ligger vel alltid i anti-statisk pose? Har ikke kjøpt et eneste kort, bulk, demo, retail fra webshop som ikke var det på. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 går utifra at du har satt kortet i pc'en - hvis ikke, kan du se etter merker på kontaktpunkt på kortet og apg/pcix sloten.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Var det ikke du som fikk 400kr avslag pga mpx haddet et bedre tilbud?, har det noe sammenheng?, demo evnt. Mulig posten har tittet in i pakken din også, uansett haddet jeg ikke godtatt dette. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Gjør PCutstyr oppmerksom på det slik at de har det registrert. Dermed kan de se dette i saksgangen om noe skal være galt med det seinere. Du kan jo høre hva de sier om saken før du begynner å bruke det og tar en avgjørelse. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Erm. Kort ligger vel alltid i anti-statisk pose?Har ikke kjøpt et eneste kort, bulk, demo, retail fra webshop som ikke var det på. Jeg fikk ikke antistatisk pose på mitt siste demovare kort. Det var pakket godt inn men ingen pose. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Var det ikke du som fikk 400kr avslag pga mpx haddet et bedre tilbud?, har det noe sammenheng?, demo evnt. Mulig posten har tittet in i pakken din også, uansett haddet jeg ikke godtatt dette. nei, dette var et nytt kort Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 går utifra at du har satt kortet i pc'en - hvis ikke, kan du se etter merker på kontaktpunkt på kortet og apg/pcix sloten.. Jeg har ikke satt Kortet i PCen. det ligger hjemme. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) [quote]ingen anti-statisk pose rundt kortet?[/quote] Dette reagerte jeg litt på. Visst kortet er blitt skadet av statisk elektrisitet så er det mulig at du plutselig en dag merker feil og stabilitetsproblemer. Statisk elektrisitet skaden kan nemlig vise seg etter 1 uke eller 1 måned, øyeblikklig osv... Ta kontakt med Webshopen og forklar situasjonen. Dette må da kunne gjøres noe med. Endret 26. november 2004 av AMD-King Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ring pcutstyr å hør, mulig posten har tittet på produktet ditt Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 går utifra at du har satt kortet i pc'en - hvis ikke, kan du se etter merker på kontaktpunkt på kortet og apg/pcix sloten.. Jeg har ikke satt Kortet i PCen. det ligger hjemme. prøv å se godt etter i godt lys, eller bruk digitalkamera med macro for å se etter merker på kontaktpunktene - er det merker, så har hvertfall kortet vært montert.... du kan se etter merker der det er skrue for å feste toppen av "bakplaten" på kortet og. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Når man ser på MSI sine kort, så kommer disse uten antistatisk pose som standard. I alle fall alle deres 6800-kort som jeg har sett... Tror ikke du skal uroe deg. men såklart, pakken kan jo ha vært åpnet hos de for å sjekke eventuelt design osv... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Og så har det kastet anti-posen og ikke giddet å lukke esken ordentlig igjen, neppe Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 funker kortet? pokker er det å stresse med? du har jo uansett vanelig granti!! folk stresser for mye Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Er ikke alle som har bønne holdning når de har slengt ut 5 høvdinger, ikke veldig kult å få en åpnet pakke da. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Snakk med pcutstyr sitt crew raskest mulig, det er det beste vis du vil ha et nytt eller lite mellomlegg Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hadde en tråd angående tilsvarende for en stund siden. Eska mitt x800xt pe - kort kom i var ikke forseglet. Den antistatiske posen var i tillegg åpen og så brukt ut. Jeg gransket kortet nøye og fant fingermerke på kjøleren. Jeg fikk 500 kr overført til min konto fra nettbutikken dette gjaldt. Kortet skal komme i forseglet anti-statisk pose og jeg forlangte kompensasjon eller å få byttet kortet (uten ekstra utgifter for meg selv). Butikken dette gjaldt beholdte anonymiteten sin i tråden jeg startet. Ikke at jeg har noe negativt å si om denne i og med at de var imøtekommende og viste stor vilje til å fortsette å ha meg som en fornøyd kunde. Jeg ville forlangt nytt kort, eventuelt minst 500 kr (ca 10%) i avslag hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Erm. Kort ligger vel alltid i anti-statisk pose?Har ikke kjøpt et eneste kort, bulk, demo, retail fra webshop som ikke var det på. mitt x800 lå ikke i antistatisk pose da jeg fikk det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå