dinhdau Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvem sier at SE ikke har barnesykdom? Hvis du bruker "automatisk telefonlås" sammen med PIN kontroll, blir du spurt om PIN OG sikkerhetskode hver gang du slår på telefonen. Lenke til kommentar
patPost Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hæ? Jeg har på automatisk tastelås, og må bare taste pin når jeg skrur på telefonen... Lenke til kommentar
dinhdau Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Du har antagelig ny SW versjon. Jeg har versjon R2L001. Her er svar som jeg fikk fra SE: "Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Det ni har observerat är tyvärr ett mjukvaruproblem i Sony Ericsson K500i som är löst i kommande mjukvaru-uppdatering som heter R2AA003. Denna uppdatering kan man få till telefonen via ett av våra service center. Vänligen kontakta er förhandlare för att skicka telefonen till ett service center." Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvordan finner du ut om det er SW versjonen eller om det er R2L001 versjonen. Lenke til kommentar
dinhdau Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan finner du ut om det er SW versjonen eller om det er R2L001 versjonen. For å sjekke SW versjon på SE tlf: >*<<*<* serviceinfo-programvareinfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå