Murdin Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ser at NSF spilla her for liten aktivitet til å få egen kategori. Ok det, men har lyst til å vri litt på det. Kor lite aktivitet skal til for at eit spill som har egen kategori mister denne? Om vi ser på Unreal & Unreal Tournament er det ikkje akkurat mykje aktivitet der om dagen. Personleg kan eg ikkje sjå at denne har livets rett. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nei enig i det. Halo2 derimot , har meget stor aktivitet! Vært greit med egen HALO2 kategori! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Eller en Rome Total War kategori EDIT : Eller en Total War kategori Endret 27. november 2004 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nei, jeg synes det blir for lafft med 1000 små-forum for alt mulige spill! Halo 2 har ikke nok aktivitet. Den er høy nå, men det kommer til å synke snart, da det ikke er muligheter til å modde Xbox versjonen. Rome: Total War like med, det kommer til å debbe av. Samme med NFS:U2, den eneste grunnen jeg kan se for at NFS skal få en egen forum-del, må være at det stadig kommer nye NFS spill... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Unreal kategorien kan vel egentlig fjernes på grunn av lav aktivitet, tildels lite poster, og ingen fremtidige spill i siktet. Det er da min mening. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Synes iallefallfall man bør skille ut World of Warcraft fra WC3, dette er 2 vidt forskjellige kategorier som begge har mye poster! Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vi skal vurdere å fjerne Unreal Tournament-kategorien, men WarCraft-kategorien består som den er. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 men WarCraft-kategorien består som den er. Det synes jeg også, litt teit å si at WoW og WC3 er to vidt forskjellige spill. Gameplay er muligens en god del endret, men alt annet er intakt; historie, miljø, osv osv. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Unreal Tournament & Unreal-kategorien er fra i dag opphørt. Alle tråder er flyttet til andre kategorier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå