-=Makaveli=- Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Extreme Makeover eller ska vi si Extreme Fakeover? Hvorfor gidder folk egentlig å bli med på noe sånt? Det er jo oppstyr hele greia! Føler du deg så stygg at du har blitt med på Extreme Makeover vis du har fått sjansen? Endret 26. november 2004 av -=Makaveli=- Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Du kunne jo tatt deg tiden til å lage en skikkelig tråd med litt mer innhold og synspunkter enn dette. Slik at folk lettere kunne forstå formålet med tråden. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 EM, er et latterlig program på en måte, men de som er med syns sikkert noe annet... Syns det er litt på kanten å lage ett program som bygger på konseptet se hvor fæl jeg var, og hvor pen jeg ble, men har ikke noe imot plastisk kirurgi.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hadde personlig ikke meldt meg på men hvis noen andre vil så får de bare gjøre det som de vil. Er ikke mot sånn ting. Could care less. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 La nå folk gjøre som de selv vil, men å lage tv underholdning for å se forandring før og etter er ganske latterlig og idiotisk. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Om folk vil gjennom et smertehelvete, så vær så god. Om folk vil se på et smertehelvete, så vær så god. Om folk vil like et smertehelvete, så vær så god. Om jeg ikke vil se på det programmet, så gjør jeg ikke det. Catch my drift? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg opplever extreme makeover som 1 time med reklame for skjønnhetsoperasjoner og produkter. Kan trygt si at de følger reklamenes lover (beskrevet nedenfor). Til gutta: Kjøp crap få babe. Til jentene: Du er stygg, kjøp crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå