Gå til innhold

Angående WoW Preorder


Anbefalte innlegg

Har nettopp kommet hjem fra butikken med et stykk WoW pre-order kit i posen. Jeg kom til Spiderman litt over klokka 10. Hanka da inn den siste plata de hadde.

 

Ser virkelig frem til å spille europeisk WoW.

 

Hva skjer med de som ikke fikk kjøpt en utgave av preorder? Må de satse på å få en plass i betaen, eller kommer det flere pakker? Det stod begrenset antall på Spidermans nettsider, men jeg vet ikke helt.

 

 

P.S: Elkjøp har ikke fått sine utgaver enda (Trondheim/Leangen). De interesserte anbefales å reservere en utgave her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Buuuhuuu :(

 

Jeg må få spist først, jeg rekker det aldri da.

 

Siden jeg bor på trondheim og må reise med buss tar det jo nesten en halvtime å bare komme seg ned...

Jeg var på Spaceworld på Trondheim Torg... Jeg tror de hadde igjen en del der :yes: Var innom ca. 10.15 eller no sånt. Har sikra meg Betakit'en jeg også nå :w00t:

Lenke til kommentar
Beta for de med prekittet starter nå på onsdag 1. des.. Og spillet skal være i hyllene 21. jan om alt går etter planen..

Det er ikke en dato jeg ville stolt på, for å si det slik. Foreslår at folk holder seg til hva Blizzard sier, og kun det. Butikker har ikke minste snøring. Når det kommer en dato vil det stå på en.wow-europe.com, og selvsagt også på Gamer.no.

Lenke til kommentar
Regner med man ikke får spillt på en liten stund. Kanskje rett over jul. ca en måned eller noe før spillet kommer ut.

 

Kan ikke det stemme?

jeg mente når vi får spillt med beta serialen vår...altså spille på eurobeta serverne....

Det var det jeg snakket om. Trodde det ville ta ca en måned før vi fikk spille beta men på http://en.wow-europe.com/ så står det nå at Final beta vil starte i løpet av desember.

Lenke til kommentar

Hehe.. For å quote "sjefen" på EBGames Forus (Kvadrat) så skulle betaen startet i dag. Men serveren hadde kresjet pga. stor pågang, men de ville være klar for spilling 1. des..

 

Jeg tror disse folk må ha litt peiling.. Blizzard har jo ikke snøring iallefall.. Bare det å starte i USA 2 mnd før vi får begynt i Europa sier jo en ting :p

 

Nei, jeg tror EB Games har kontroll :yes:

Lenke til kommentar
Hehe.. For å quote "sjefen" på EBGames Forus (Kvadrat) så skulle betaen startet i dag. Men serveren hadde kresjet pga. stor pågang, men de ville være klar for spilling 1. des..

 

Jeg tror disse folk må ha litt peiling.. Blizzard har jo ikke snøring iallefall.. Bare det å starte i USA 2 mnd før vi får begynt i Europa sier jo en ting :p

 

Nei, jeg tror EB Games har kontroll :yes:

Håper at du har rett, og betaen begynner 1 desember. :yes:

Men eg synest at det er litt rart at blizzard har gitt forhandlerene slik info før dei gir den til alle andre. Så eg tar det iallefall med en klype salt..

Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig ikke dere tror at en dude hos EB Games vet bedre enn Blizzard når Blizzards egen beta vil starte? EB Games vil selvsagt selge flest mulig spill. Tipper han har hørt noe om problemene som er med US retail (hvilket har fint lite med saken å gjøre).

 

Open Euro-beta har _ikke_ blitt forsøkt startet opp, og Blizzard har _ikke_ kommet med dato. Faktisk kjøres fortsatt Closed Euro-beta for fullt.

 

Edit: Dette poster Blizzard på forumet sitt:

"We will announce the closure of the European Closed Beta in time. Participants of the Closed Beta will be able to take part in the Final Beta, too."

 

Det blir nok ingen open beta før closed er ferdig, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og følge med på hva Blizzard sier. Som sagt. ;)

Lenke til kommentar
Faktisk kjøres fortsatt Closed Euro-beta for fullt.

Det har ingenting med saken å gjøre. I US Final Beta, spilte de som var med i Closed Beta med sine kontoer på Final Beta.

 

Spaceworld på torget i Trheim hadde igjen noen få rundt klokka 12-13. Jeg handlet 2 stk. Utingen med disse, er at coveret er på tysk.

 

Betaen starter ikke i helga fordi helga =/= desember. Jeg regner med betaen starter relativt tidlig i desember, hvis ikke hadde det ikke vært noen vits å starte salget av preorderkitsene så tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...