kyrrer Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har en SE K700i. Topp mobil, men den har en ting som jeg blir litt smågrønn av! Når noen ringer meg tar det, fra jeg trykker inn svar-knappen, ca.2sec. før det er opprettet en forbindelse. Er dette vanlig? Eller er det bare min mobil som er sånn?! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skaff deg nyeste FW. Kjent problem. Lenke til kommentar
kyrrer Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 spænkers! Lenke til kommentar
TorpedoZ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kan gjerne skaffe deg nyeste FW, men min ca. 2sec delay ved svaring av anrop forble uforandret etter oppgradering... til info... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ikke min.. Funka som bare fy Lenke til kommentar
TorpedoZ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det var da som bare f... jeg oppgraderte fra R2A... til R2L001, hva med deg...? Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hei Jeg har samme problem, har den nyeste fw men har fortsatt problem med den møkka forsinkelsen, kjempe irriterende. Men ellers en topp mobil. bjornoss Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har en SE K700i. Topp mobil, men den har en ting som jeg blir litt smågrønn av!Når noen ringer meg tar det, fra jeg trykker inn svar-knappen, ca.2sec. før det er opprettet en forbindelse. Er dette vanlig? Eller er det bare min mobil som er sånn?! Hvis du har et bildet tilknyttet kontakten som ringer kan det forsinke prosessen. Fant ut at et bildet med minst oppløsning forsinker minst (logisk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå