Moskus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er vel kanskje på vei til å bytte til Firefox. Det eneste jeg er usikker på er: - Hvor ligger Bookmark-filene på maskinen min? - Kan jeg bruke Windows sin standard bookmarkfolder "Favorites"? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 når du installerer firefox får du et spørsmål om du vil importere favorittene fra ie. bare svar ja Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Ja, det er jo grei skuring. Men hvordan får jeg favorittene UT fra Firefox igjen? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 I en sånn bookmark manager som er i firefox kan du eksportere dem, tror jeg. Lenke til kommentar
tommyp Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 start -> kjør %appdata%\mozilla\firefox\profiles\ bookmark.htm (favoritter) signons.txt og key3.db (brukernavn og passord som er lagret) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 start -> kjør%appdata%\mozilla\firefox\profiles\ bookmark.htm (favoritter) signons.txt og key3.db (brukernavn og passord som er lagret) Takker! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 for å få dem ut igjen, er det en extention som heter "Favourites converter" som du kan finne ved å søke gjennom extention databasen på https://update.mozilla.org/extensions/?application=firefox der er det forøvrig mange, mange fine extentions (det som gjør FF VIRLEKLIG bra..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå