T.F.T Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 At en kommunist mener dette er hjernevasking skaper vel ikke de helt store overskriftene. Hvis det er Lars Gule du snakker om så tror jeg ikke han er noen kommunist Er han bare ond? Sikter du til at han er kjent som norges eneste terrorist du sikter til nå, eller hva ? Jeg tror ikke han er ond heller. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jo fortere humanetikerne og ateistkommisene forsvinner, jo bedre. Hvorfor det. Du er jo ikke bedre en muslimene som vil muslimifisere verden uansett hva det koster. Du er muligens bedre fordi du ikke tar til våpen for din sak men uansett, hvorfor skal jeg være nødt til å tro på noe som for meg er beviselig tull. Jeg har tatt ett standpunkt i livet å valgt å ikke tro på hverken himmel eller helvete forde det ikke "beviselig" er fakta. Da blir det virkelig inndoktrinering. Jeg er overbevist om at det er prester der ute som ikke tror på Gud, og det er mange mange som ikke uansett lever etter det de lærer. Det er alt for mange kristne som vil ha "det som klør i øret" og av samme årsak er det så mange tolkninger av bibelen og koranen, bare for at de fremdeles kan være en annsett kristen/muslim men gjøre som de vil. The good lord won`t you to do it! If God suddenly where condemned to live the life wich he has inflicted on men, he would kill himself Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 "Human cloning doesn’t really bother me much, we’ve had that for generations. It’s called the public school system." - Jello Biafra Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Du er jo ikke bedre en muslimene som vil muslimifisere verden uansett hva det koster. Det er en forskjell. Jeg er kristen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Best. Troll. Evar. Lenke til kommentar
fal Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 stikkord : -nekt -religion er ikke min ting! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Fjotten, les litt bøker og kom deg ut litt mer. Slutt med å drite deg ut. Guevarakjeltring? G37 |_41|] Lenke til kommentar
gspr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kristendommen bør få en ennå mer sentral plass i skoleverket. Nå har deg seg at slike erfaringer som guevarakjeltringen jonas kommer med er det merkelig nok bare kommiser som har. Men viser det seg at jonas har opplevd noe slikt, synes jeg det bare er positivt. Jo fortere humanetikerne og ateistkommisene forsvinner, jo bedre. Hvorfor? Det er ingenting som tyder på at det eksisterer noen gud. Hvorfor skal skolene bruke tid og penger på eventyr? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kristendommen bør få en ennå mer sentral plass i skoleverket. Nå har deg seg at slike erfaringer som guevarakjeltringen jonas kommer med er det merkelig nok bare kommiser som har. Men viser det seg at jonas har opplevd noe slikt, synes jeg det bare er positivt. Jo fortere humanetikerne og ateistkommisene forsvinner, jo bedre. Hvorfor? Det er ingenting som tyder på at det eksisterer noen gud. Hvorfor skal skolene bruke tid og penger på eventyr? Historie og kultur? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Historie har vi allerede et fag for. Kultur får man inn gjennom utallige leker og arrangementer på barneskolen og ellers i samfunnet uansett. Edit: For øvrig baserer den kristne kultur seg på fantasier. Skolene må lære bort kunnskap - eventyrkultur er foreldrenes ansvar dersom de ønsker det. Endret 28. november 2004 av gspr Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Skolene må lære bort kunnskap - eventyrkultur er foreldrenes ansvar dersom de ønsker det. Hmm...minner om linux. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Fjotten, les litt bøker og kom deg ut litt mer. Slutt med å drite deg ut. Guevarakjeltring? G37 |_41|] Når du selv bruker tida di på et internettforum har du vel strengt tatt ikke så mye du skulle sagt. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Skolene må lære bort kunnskap - eventyrkultur er foreldrenes ansvar dersom de ønsker det. Hmm...minner om linux. Hva i alle dager er det du snakker om? Vennligst forklar hva du mener. Vil bare poengtere overfor øvrigheten hvor typisk fjotten dette er. Etter å slenge ut en intetsigende påstand, foretar han seg følgende: a) Forklarer den aldri, selv etter oppfordringer (som denne). b) Slenger ut noe om kommunistpropaganda. Watch and observe. (Forhåpentligvis foretar han seg noe annet nå siden jeg skriver dette). Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så så geitebukken, jeg forventer ikke at alle skal skjønne hva jeg sier. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så så geitebukken, jeg forventer ikke at alle skal skjønne hva jeg sier. Dette er vel ikke annet enn en understreking av det gspr nettopp sa? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 G37 |_41|] Hm, er det der "l33t-fjortiz-lingo" for "get laid"? Og hvordan kom du fram til at om bare fjotten leser litt mer bøker og puler litt mer rundt vil han slutte å drite seg ut? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 G37 |_41|] Hm, er det der "l33t-fjortiz-lingo" for "get laid"? Og hvordan kom du fram til at om bare fjotten leser litt mer bøker og puler litt mer rundt vil han slutte å drite seg ut? Hehe, må si jeg lurte lenge på hva slags kodede beskjeder han skrev der. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Vel, det var en liten spøk. Men fjotten er en tørr pinne, no doubt, så hvis dette kan være et godt råd, why not? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hadde jeg vært moderator så hadde jeg stengt denne tråden. Trollinga og tøvet har jo tatt helt over. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Tråden burde vært stengt når du/dere begynte med sosialisme/demokatri osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg