marzhal Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Fikk HL2 i hus her om dagen, og sitter kun med ein nc6000 bærbar pc, og det gjekk jo deretter. Ting funka, men kunne godt funka godt nok... Så no er eg veldig klar for å selge bærbare og kjøpe stasjonær, men lurte på kva eg kunne ta for den... Maskinen er ein HP Compaq nc6000: Spesifikasjoner finnes her. Kjøpte den ny i april/mai i år, ingen feil eller mangler, men er godt brukt. Alt som kom med da, skal sjølvsagt selges med. Da tenker eg på operativsystem (WinXP Pro NOR/ENG) gjennopprettingscder og slike ting. I tillegg tenkte eg å slenge med ei bæreveske av typen Belkin Slipcase. Nokre forslag? Eller ville folk i mitt ståsted heller satsa på å bruke mange tusen på å oppgradere pitte-bitte-litt på det som er mulig? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 En 10-11.000 er nok en adekvat pris hvis du slenger med bæreveska, og maskina fremstår som ny. Lenke til kommentar
FX Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er veldig fornøyd med NC6000 fra joben i alle fall er ikke no spilemaskin da da hade nc 8000 vert bedre men i dag liger den fra 14000 ny hade jeg hat behov for en berbar i dag hade jeg går for en nc6000 i alle fal Lenke til kommentar
apwr Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) En pc som koster rundt 14k ny, er aldri i livet verdt 11k godt brukt! Pris på pc-komponenter beregnes ofte slik: pris i dag, dividert med omlag 2. I dette tilfellet divideres 14000,- med cirka 2, som gir 7-8k! Endret 26. november 2004 av apwr Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Den låg på 20.000 da den var ny. Men ser poenget. Men skal forsøke å begynne høgt. EDIT: La ut annonse på bruktmarked.no, og to minutter seinere var den solgt for 10.000 Endret 29. november 2004 av marzhal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå