Taviren Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hallaizen Har en Nissan sunny slx.. Noen som har no felger som passer. 4 bolter. Og noen som vet om KN filter er no spesielt brukbart på en 1.6 liter på 102hk eller kanskje litt mer siden det er SIMONS effektanlegg.. Takker Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 nå har ikke slike "sports" filtre noe å si på sugemotorer generelt, sjelden du får store effekten av å bruke dem (ikke det at jeg er den rette til å si noe, siden jeg selv har green) ... Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Du får vanligvis litt mer sugestøy, men ikke forvent det store effektkicket. Når det gjelder felger bør du henvende deg til en dekkforhandler. Evt søke på nettet. Boltsirkel endres ofte fra modell til modell, så det er ikke greit å vite hva som kan passe. Lenke til kommentar
Taviren Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Sugemotoren... Ikke dårlig sagt.. Nei, men mener du at det er forgasser da? For det er det jo ikke. Men jeg har hørt om sugestøyet. Har en kompis som la inn KN i en Opel Omega 2.0. Og der hørtes bare motoren litt større ut, men effekten var enda litt "fattig". Jeg har bare hørt det at Sunnyen som ble laget etter -93 har samme effekt som SR utgaven og SR utgaven går det ann å gå litt mer effekt ut av når man bruker KN eller green... Egentlig er det jo bare tøft med stort åpent filter lagt litt lenger ned og for seg selv i motoren istedefor standard filter som ligger gjemt oppå motoren. Med tanke på felger så lurte jeg egentlig på om noen hadde noen liggende.. Brukte altså, men jeg skjønner ellers hvordan jeg skal kjøpe nye. De er bare ganske dyre Takk for gode råd... Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Åpent luftfilter kan gi en liten effektøkning viss det er rett montert. Er det feil montert og motoren suger inn varm luft vil du tape effekt. Sugemotor er det vanlige navnet på en motor uten overlading i form av turbo eller kompressor. Lenke til kommentar
Taviren Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Okay.. Så hvis jeg får luftfilteret ganske langt fremme i motorrommet der det konstant kommer ny "kald" luft så kan det være effektivt i en liten mengde. Sugemotor.. Nytt ord.. Stilig... Lenke til kommentar
Taviren Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Er det noen som har noe bilder av deres opplagte KN-anlegg.. Eller har dere noen tips, ideer eller råd som jeg bør følge? Er kanskje Green bedre enn KN.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå