gamer73 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg dette hk og leste et sted på en eller annen test at måten man satt opp rammen på for å få dual channel til å funke var litt uvanlig på dette HK'et. SÅ er det noen som kan fortelle meg hvor jeg skal plassere de to dual channel brikkene mine for best mulig ytelse? Skal det stå en på hver farge? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 sett en i slot 1 og en i slot 3, bare sett i venstre på hver farge liksom. tell fra venstre, slot 1, 2, 3, 4 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 ok..takk skal du ha! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) sett en i slot 1 og en i slot 3, bare sett i venstre på hver farge liksom. tell fra venstre, slot 1, 2, 3, 4 feil, enten i slot 1 og 2 eller i slot 3 og 4 edit: det står også utfyllene i manualen til hket Endret 26. november 2004 av sub1343 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 http://www.bleedinedge.com/reviews/msi_neo/msi_neo_03.html les denne testen..der står det også 1 og 2 elelr 3 og 4 ...puhh...godt vi passer på hverandre her inne. Elelrs hadde noen av oss kjørt happy uvitende om at vi ikke hadde dual channel enabled.. Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Inkludert meg. Jeg fikk ny pc med dette hovedkortet levert ferdig bygget fra leverandør tidligere i høst, og da var minnbrikkene (2x512MB) satt i de grønne sporene. Så da har altså leverandøren ikke lest manualen spesielt godt før de satt sammen pc-en? Ikke spesielt tillitsvekkende. Skal prøve å bytte i ettermiddag. Vil dette føre til merkbar ytelsesforbedring? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det vil føre til en forbedring, men om den er merkbar vet jeg ikke. Sees veldig bra på RAM benchmarks Jeg kjørte selv brikkene feil en periode, men da jeg så at det stod 333MHz Single-Channel under Boot bytta jeg bare plass på en ene brikke. Opp kommer 400MHz Dual-Channel. Så bare man prøver seg frem blir det nok riktig etter hvert. -Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå