Gå til innhold

DVD-Jon på farten igjen, WMV9

gspr

Anbefalte innlegg

Flotte greier! DVD-Jon og kompani er på farten igjen med [url="http://linux.slashdot.org/article.pl?sid=04/11/26/0042252&tid=97&tid=106"]WMV9-støtte for GNU/Linux[/url]. Får håpe han slipper ulovlig forfølgelse fra norske myndigheter og diverse amerikanske interesseorganisasjoner denne gangen.
Selv om WMV9 er et proprietært format enhver frihetselskende person vil unngå til det ytterste, er det viktig med en fri metode for å lese av også dette formatet for de tilfeller der man ikke kan unngå å måtte lese det, og for rent utdanningsmessige årsaker.

Mer info finnes på [url="http://www.nanocrew.net/blog/"]http://www.nanocrew.net/blog/[/url] , men denne er slashdottet for øyeblikket.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

olear: DLL filene suger. - Ein kan få mykje betre fart (som ein treng til å

vise 1080 res videoer) med ein skikkeleg skriven «native» plugin.

Apple sine drivere sugde jo, - dei fant fort ut at når dei skreiv sin eigen,

uoptimaliserte driver, var den mykje raskare og betre enn apple sin....

Lenke til kommentar
olear: DLL filene suger. - Ein kan få mykje betre fart (som ein treng til å

vise 1080 res videoer) med ein skikkeleg skriven «native» plugin.

Apple sine drivere sugde jo, - dei fant fort ut at når dei skreiv sin eigen,

uoptimaliserte driver, var den mykje raskare og betre enn apple sin....

Vel, kanskje de suger. Men de fungere perfekt med meg og jeg tor ikke jeg vil merke noe som helst forskjell på DLL eller native. Og hvor lenge varer det før Microsoft gjør noe med saken, det er jo ikke akkurat lovlig å lage sin versjon av driverene. En fordel er at jeg kan endelig se WMV på Mac'en min ;)

Lenke til kommentar

Tviler på at det er ulovlig. Etter hva jeg har skjønt er det kun snakk om ubeskyttede WMV-filer, og ikke knekking av DRM.

Forøvrig slapp han jo unna knekkingen av CSS på DVD, så kanskje han kunne gjort det samme med MS sin DRM også. Husk at vi heldigvis ikke lever i U$A her - DMCA og hva det heter gjelder ikke i Norge.

Lenke til kommentar

Men det gjør dei ikkje lenge! - Dessutan, kvifor skal me ha dårlegare ytelse

enn det me burde?

Ein ting de ikkje tenker på er HDTV filmar - om MS får den nye DVD standarden (og forbanne dei som evt. går inn for det!) så vil alle filmar vere basera på WMV9, dei vil vere i HD 1080 oppløysing - trur du dei driverane

me har no klarar å køyre slike oppløysingar? Nei. Det går for treigt. - Slike

wmv filar finst allereie, men dei fleste har DRM - så me får ikkje teste dei, finst

eit par utan då.

Men DRM er eit onde. Eit utruleg onde. Eg er redd for DRMen. Den kjem til

å øydelegge noko sjukt. Grådigheitskulturen og kapitalismen har igjen

vist kor utruleg øydeleggande dei kan vere. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...