NoviKaNa Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 VG-Nett Seriøst, er det ikke lov å kødde litt på IRC heller nå? Skal man bli politianmeldt for litt uskyldig moro? Alle med sunt folkevett må da skjønne at denne mannen ikke vil spise noen! Å sende bildene til mor og bestemor derimot, kan nok være over streken. Er forøvrig enig med tiltalte om at mora må passe bedre på fjortissen sin når hun sitter og forteller hvem hun har hatt sex med. Akk, tenk om fjortissene fra like horete når jeg var fjorten... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Ifølge siktede aksepterte også en annen jente fra Rogaland 25-åringens IRC-tilbud om å «bli spist». De skal deretter ha gjort en avtale om å møtes hos 25-åringen, ha sex, og deretter skulle jenta få 30-40 millioner kroner og gå hjem. (...) Dette må alle forstå er kødd. Ja, jeg håper da det! Men fyren hørtes dog temmelig suspekt ut, det skal han ha. Endret 26. november 2004 av Rikky Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Husk at IRC har administratorer som griper inn ved drapstrusler og slikt. altså.... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ahaha, jeg ler meg tullete. Stakkars fyr. Tror det at han ringte morra til den fjortissen burde gi et lite signal om at han verken var ute etter noe jailbait eller å lage burgere av henne. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Jepp, men har nettopp sonet 7 års forvaring for overgrep på mindreårig. Såe HELT god er'n nok ikke... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Lurer på om jeg skal gjøre noe sånt. Er flust av fjortiser som sender toppløsbilder. Sykt latterlig, hele greia... :!: Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Folk ekke gode, asså Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Like sykt som 11-åringer med trange jeans og bare mager med piercing Når jeg var på den alderen, og det er ikke SÅ mange år siden, gikk dem med Sesam Stasjon gensere og ellers normale klær. Ikke sendte vi sex-lapper til hverandre heller (slik som med sms-sexmeldinger). I det hele tatt en ganske syk utvikling i dagens samfunn. Og politikerne spør seg ikke om hvorfor sexovergrepene bare blir flere og flere. Kan ikke åpne en avis uten å lese om en bestefar som voldtar barnebarne sitt, 13-åringe som puler 24-åringer eller andre syke pedofile. Fy faan... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jepp, men har nettopp sonet 7 års forvaring for overgrep på mindreårig. Såe HELT god er'n nok ikke... woha, det var temmelig relevant ja. Plutselig var det ikke like morsomt nei *edit Helt enig med deg der, er også temmelig bekymret for utviklingen i det siste. Som sagt da jeg var en liten sopp så tenkte man ikke på denslags. Man så på barnetv på nrk klokken 18.00 og lekte med Heman figurer bla. Synes heller ikke det er bra at dagens unge bruker utrolig mye tid på tv-spill og dataspill, da jeg var på den aldern lekte man ute nesten uansett vær. Temmelig sikker på at dagens unge går glipp av noe viktig her. For en liten jente å vokse opp med baywatch og melrose place tror jeg er veldig skadelig for selvbildet og syn på virkeligheten. Markedsføringen og kjøpepresset barn og ungdom idag er utsatt for er jeg også imot. Endret 26. november 2004 av Den Polse Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) At han ikke hadde tenkt til å spise noen, det tror jeg på. Men siste delen av artikkelen virker temmelig suspekt for meg. Hvem tror at han er? Sjonkel-IRC som passer på at unge jenter ikke sender nakenbilder til andre enn han selv? Hvorfor skriver VG to helt vidt forskjellige artikler om samme sak? Denne virket mye mer saklig på meg: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101444 Endret 26. november 2004 av darkness| Lenke til kommentar
David_haugli Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jødene er kannibaler!! 90% av alle jøder er pedofile og nekrofile.. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) At han ikke hadde tenkt til å spise noen, det tror jeg på. Men siste delen av artikkelen virker temmelig suspekt for meg. Hvem tror at han er? Sjonkel-IRC som passer på at unge jenter ikke sender nakenbilder til andre enn han selv? Hvorfor skriver VG to helt vidt forskjellige artikler om samme sak? Denne virket mye mer saklig på meg: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101444 Nei, han virket ikke helt god. Hvem sitter på IRC hele dagen og bare snakker med småjenter som er mye yngre enn seg selv og bare snakker om å spise dem. (Ble en litt merkelig settning der ja) Noen folk har bare ikke et normalt bilde av virkeligheten. EDIT: David_haugli, lagde du nettopp en ny konto bare for å poste et innlegg der du påstår at jøder er kannibaler: Kan du evt. komme med noe som støtter opp under utsagnet ditt? Endret 26. november 2004 av Dasset Lenke til kommentar
David_haugli Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 tore har sagt det... sjekk vigrid.net du... redd ditt folk mens du ennå kan! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Du er morsom, du.. Ha ha, ha. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tror vi sier hade til haugli nå... Lenke til kommentar
David_haugli Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 people will pay for ignorance Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 people will pay for ignorance Jammen da skal du få en gratis ferie herfra da, slikt kan man gjøre andre steder. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hm. Dobbel permanent utestenging, gitt. Det ser man ikke hver dag. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Make it trippel Ser forøvrig begge sider av saken. Det kan være en teit spøk, men jeg skjønner også at påtalemyndighetene tar affære, med historikken til grunne. Det blir gøy å se hva som kommer ut av det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Firedobbel, faktisk. Jøje meg. Vi liker virkelig ikke vigrid-duster her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå