Zardoz Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 http://www.avault.com/news/displaynews.asp...y=5292002-84316 Det er jo bare å glede seg. Savner dog litt flere bilder fra mer varierte miljøer...kommer nok. Har noen sett antatt release dato?? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 17:37, Zardoz skrev:Har noen sett antatt release dato?? Nope, både EU og US release er offisielt TBA enda. Noen flere screenshots finner du i preview'en hos GameSpy Ikke noen til å hoppe i taket av, men... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Dette er jo bilder tatt fra en video! Jeg har den, ser myyye fetere ut enn på bildene. Bumpmapping, dramatisk lys, skarpe teksturer...blir et fett spill. Lenke til kommentar
mumbo-jumbo Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg for min del syns det er forsvinnende lite å kjenne igjen fra det originale Deus Ex, som kanskje er en av de beste spillene som noensinne er blitt laget i det store og hele (sammen med Half-Life, selvsagt :smile:). Jeg må innrømme at jeg er litt bekymret for hvordan etterfølgeren vil bli... originalen var jo et fantastisk spill på nærmest alle måter, i beste fall vil toeren bli "like bra". Enten det, eller *gulp* komplett nedtur! :sad: Men så klart, den som venter får se. Lenke til kommentar
Swoofer Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 21:46, mumbo-jumbo skrev:Jeg for min del syns det er forsvinnende lite å kjenne igjen fra det originale Deus Ex, som kanskje er en av de beste spillene som noensinne er blitt laget i det store og hele (sammen med Half-Life, selvsagt :smile:). Jeg må innrømme at jeg er litt bekymret for hvordan etterfølgeren vil bli... originalen var jo et fantastisk spill på nærmest alle måter, i beste fall vil toeren bli "like bra". Enten det, eller *gulp* komplett nedtur! :sad:Men så klart, den som venter får se. Seriøst? Half Life og Deus Ex som de beste spilla? Kommer ikkke på tale! HL suger m-a-x og deus ex kan gå ann hvis en kjeder seg skikkelig! nei gutter her er det Final Fantasy som regjerer! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Seriøst? Half Life og Deus Ex som de beste spilla? Kommer ikkke på tale! HL suger m-a-x og deus ex kan gå ann hvis en kjeder seg skikkelig! nei gutter her er det Final Fantasy som regjerer! Takk for et vettugt innlegg for den personlige smak. Dette var jo høyst relevant for tråden! *ironi og sarkasme* [ Denne Melding var redigert av: Zardoz på 2002-06-13 13:18 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå