kise Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hvis jeg skulle kjøpt det beste masseproduserte poweret som er å kjøpe i dag gjerne over 550w vilket bør jeg da satse på? Endret 26. november 2004 av kise Lenke til kommentar
Calm Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 OCZ PowerStream 520w skal visst nok være en ganske solid sak, i alle fall ut ifra det jeg har hørt! Og hvis 520 watt er for lite så finnes det en 600 watts versjon også Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 det abslutt kuleste du får tak i er min spesialversjon av chieftec sin 360w psu, den er desverre brukt, men det er bare pent og av meg. prisen på denne herligheten er ussle 4999,- og da er frakt innenfor norge inkludert. men om du ikke er ute etter det _absolutt_ kuleste så tror jeg og at ocz powerstream er et bra valg Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har den ocz power stream som calm nevner, og jeg må si at jeg er fornøyd. Bak på den har du fine tuning på 3.3v 5v og 12v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå