Calm Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) UPC lanserer nytt 4 Mbit abonnement! Godnyhet for alle som sitter på linje fra UPC og ikke har mulighet til, eller ønske om å bytte ISP!! Blir nok en oppgradering her i huset i alle fall edit: selv om prisen var litt stiv Endret 26. november 2004 av Calm Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 eg må oppgradere uansett, trenger uploaden så sjukt mykje Det eg ikkje fatter er at dei tilbyr så lusen upload, 1mbit up for den prisen hadde vore meir fair. Lenke til kommentar
chma Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Spørsmålet blir så om upc klarer å levere dette stabilt..... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Sinnsykt dårlig upload da, flaske hals deluxe Skulle vært likt opp og ned hastighet til den prisen der.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 4Mbit SDSL til 800 måneden, you wish. Eksempel: Catch SDSL 1024\1024 koster 998 i måneden. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Uploaden er litt kjip ja... Hadde gjerne ofret 1 Mbit inn for mere upload. Samtidig så er ikke uploaden kjipere enn det mange ADSL leverandører har på sine tilsvarende abonnement. Med NGT som et unntak. Catch selger f.eks. 3000/512 ADSL for 899,- per/mnd med 1 års binding... selv om Catch som ISP selvføgelig ikke kan sammenliknes med UPC... Er allikevel glad for at det er mere fart i vente! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 de hadde jo 10mbit linjer før så 4 mbit går nok som smurt tenker jeg. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hmmmm...var litt drøy pris ja.... Skulle heller ønske de kunne gi mer upload til en liten tilegg i pris. Velvel.... nå kommer forhåpentligvis ADSL2 innen noen måneder som knuser dette både på pris og hastighet. http://www.digi.no/php/art.php?id=112818 UPC skal vel suge saften fra beinet før man må tenke andre prisklasser..... (Håper jeg (Vi)..... ) Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 4Mbit SDSL til 800 måneden, you wish. Eksempel: Catch SDSL 1024\1024 koster 998 i måneden. Trenger ikke være SDSL da LYSE klarer å levere 10mbit download\upload til cirka samme pris. Ingenting er da umulig Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Når det gjelder uthastighet er det Canal Digital som har skjønt det. Lenke til kommentar
retry Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 4Mbit SDSL til 800 måneden, you wish. Eksempel: Catch SDSL 1024\1024 koster 998 i måneden. Trenger ikke være SDSL da LYSE klarer å levere 10mbit download\upload til cirka samme pris. Ingenting er da umulig Lyse kjører på fiber. Det er grunnen til at de kan levere så høye hastigheter Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er ikke UPC fiber da? Hva er det egentlig? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 kabel har ingen tekniske begrensinger som xdsl når det gjelder upload Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) hastigheten stopper vel på 50Mbit\s. Sitter på ei UPC (chello plus) linje, etter at de fikk fiksa linja, for 6 måneder eller noe sånn, så har den vært utrolig stabil. Er bare en gang den datt ut i noen sekunder. Bor i kristiansand btw. Endret 2. desember 2004 av andesam Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er ikke UPC fiber da? Hva er det egentlig? UPC leverer gjennom samme linjer som kabel-tv om jeg ikke tar helt feil.. Jeg har Chello Plus, men jeg tviler på at det blir noen oppgradering her i huset med den prisen... Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 upc har ikke fiber men conax Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg har 2mbit linja fra UPC, og den er, tro det eller ei, meget stabil. UPC sliter nok med et dårlig rykte fra "gamle dager", men jeg kommer nok til å vurdere den 4mbit linja. Endret 2. desember 2004 av ElNino Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 vi får håpe de setter ned prisen litt snart... Lenke til kommentar
Calm Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 hastigheten stopper vel på 50Mbit\s. Sitter på ei UPC (chello plus) linje, etter at de fikk fiksa linja, for 6 måneder eller noe sånn, så har den vært utrolig stabil. Er bare en gang den datt ut i noen sekunder. Bor i kristiansand btw. Enig, etter at jeg byttet til Plus (2048/384) og det Motorola SurfBoard modemet har linjen fungert utmerket!! Virker veldig stabil, og har ikke opplevd nedetid enda... noe som står i sterk kontrast til da abonnementet ble tegnet for noen år siden. Hastigheten er også mere eller mindre så lovet. Ligger tett oppunder 2 Mbit, så alt i alt er jeg rimelig fornøyd! Skulle dog gjerne ha sett at de gav litt mere båndbredde på uploaden, gjerne 1 Mbit+... vet at det ikke står på kapasitet i nettet, for der har de ganske heftig kapasitet. Tror også de kunne ha beholdt og kanskje fått en del prosumer kunder på det. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Leste forresten i en artikkel i Digi.no at de (UPC) lover at det kommer enda raskere linjer fremover... Noen som har noe mere info om dette? Kanskje noen med en fot inne i Tech eller Support hos UPC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå