Gå til innhold

PSU til 6800

tørrfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OCZ Powerstream 600W er en grei liten sak. :love:

Litt Off topic... Hvordan er støynivået på OCZ'en? Vurderer en sånn! :yes:

Til et GeForce 6800 så bør 350W holde. Jeg har en 350W til mitt 6800Ultra, og det fungerer glimrende, sammen med 4 harddisker og DVD-brenner

Lenke til kommentar
Raptor' date='26/11/2004 : 10:20']
OCZ Powerstream 600W er en grei liten sak. :love:

Litt Off topic... Hvordan er støynivået på OCZ'en? Vurderer en sånn! :yes:

Til et GeForce 6800 så bør 350W holde. Jeg har en 350W til mitt 6800Ultra, og det fungerer glimrende, sammen med 4 harddisker og DVD-brenner

Har desverre ikke fått muligheten til å prøve 600watt utgaven, men min 470watt er lydløs, så og si. Umulig å høre den, hardisken overdøver den uten problem. (har ingen vifter, vannavkjølt alt!!)

Kan anbefale OCZ POWERSTREAM serien på det sterkeste, helt utrolige psu`er, du kan føle kvaliten. Man ser kvaliteten når man pakker den ut. Ser på finish osv. :love:

Lenke til kommentar

Har 1 200 Gig hardisk,1 Echo mia midi lydkort, 1 vifte, 1 led, 1x2katoder og dvd-brenner koblet til og min Club3D 6800 som jeg skal bestille snart(?).

holder 350W mål da?

Hvilken modell er rimelig og bra?

Er 6800 en god del bedre enn LE i forhold til prisen? :hmm:

Vil kunne slippe unna med en god psu og skjermkort uten å selle skjorta! :ermm:

Edit: 6800'n blir den siste delen jeg kjøper på en veldig god stund (sett at ikke flere ting ryker) Så vil bare ha akkuratt nok til å kunne kjøre systemet glatt.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

jeg gikk på en flopp med mitt Dell kabinett.. en standard atx psu passer IKKE i et Dell kabinett, da Dell følger sine egne, spesielle standarer.. :p

*edit*

Endte med at jeg lot psu kjøre fra utsiden av kabinettet til jeg fikk et nytt kabinett..

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...