tørrfisk Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Heisann. Har en dell med ukjent psu, men har en mistanke om at den ikke er det råeste som fins, har tenkt å bestille meg et 6800 vanlig, og må vel investere i ny psu. Vil de fleste psu'er passe inn i mitt kabinett? Hvor mange watt bør jeg ha? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 størrelsene på psuer er vel ganske standard...så jeg vil tro at den passer inn helt greit... Kjøp den kraftigste du finner/har råd til...det kan være kjekt md littt ekstra watt... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dell følger ikke nødvendigvis ATX standaren. Rent størrelses messig vil en standar PSU passe, men ikke skruehull og plugger/kontakter. Sjekk med Dell før du går til innkjøp an ny PSU. 350 watt PSU av god kvalitet er et minimum. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 OCZ Powerstream 600W er en grei liten sak. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 OCZ Powerstream 600W er en grei liten sak. Litt Off topic... Hvordan er støynivået på OCZ'en? Vurderer en sånn! Til et GeForce 6800 så bør 350W holde. Jeg har en 350W til mitt 6800Ultra, og det fungerer glimrende, sammen med 4 harddisker og DVD-brenner Lenke til kommentar
skyline Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Raptor' date='26/11/2004 : 10:20'] OCZ Powerstream 600W er en grei liten sak. Litt Off topic... Hvordan er støynivået på OCZ'en? Vurderer en sånn! Til et GeForce 6800 så bør 350W holde. Jeg har en 350W til mitt 6800Ultra, og det fungerer glimrende, sammen med 4 harddisker og DVD-brenner Har desverre ikke fått muligheten til å prøve 600watt utgaven, men min 470watt er lydløs, så og si. Umulig å høre den, hardisken overdøver den uten problem. (har ingen vifter, vannavkjølt alt!!) Kan anbefale OCZ POWERSTREAM serien på det sterkeste, helt utrolige psu`er, du kan føle kvaliten. Man ser kvaliteten når man pakker den ut. Ser på finish osv. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Takker for svar! :-D 350W ja, det var det jeg tenkte meg, og gjerrigknarkene på dell har vel trolig satt i en 200W. ATX-pluggen er som på alle andre maskiner jeg har sett inni, viss det var det du mente. Er det noe mer jeg bør vite før jeg slår til? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Har 1 200 Gig hardisk,1 Echo mia midi lydkort, 1 vifte, 1 led, 1x2katoder og dvd-brenner koblet til og min Club3D 6800 som jeg skal bestille snart(?). holder 350W mål da? Hvilken modell er rimelig og bra? Er 6800 en god del bedre enn LE i forhold til prisen? Vil kunne slippe unna med en god psu og skjermkort uten å selle skjorta! Edit: 6800'n blir den siste delen jeg kjøper på en veldig god stund (sett at ikke flere ting ryker) Så vil bare ha akkuratt nok til å kunne kjøre systemet glatt. Endret 26. november 2004 av tørrfisk Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) jeg gikk på en flopp med mitt Dell kabinett.. en standard atx psu passer IKKE i et Dell kabinett, da Dell følger sine egne, spesielle standarer.. *edit* Endte med at jeg lot psu kjøre fra utsiden av kabinettet til jeg fikk et nytt kabinett.. Endret 26. november 2004 av Vizla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå