Gå til innhold

Stor spesial på SM hvis HL2 blir stemt Årets Spill

Anbefalte innlegg

Spillmagasinet (greit nok at det ikke er all verden..) skal ha:

Avstemningen går helt frem til nyttår, og vi lager en stor spesial på vinnerspillet med bilder du ikke har sett tidligere, eksklusive videoer, intervjuer og hemmeligheter som en ekstra bonuspakke på nyåret.

Hvis du er interessert, stem!

Endret av guezz
Videoannonse
Annonse
Avstemningen går helt frem til nyttår, og vi lager en stor spesial på vinnerspillet med bilder du ikke har sett tidligere, eksklusive videoer, intervjuer og hemmeligheter som en ekstra bonuspakke på nyåret.

HL2 leder for øyeblikket med 24% foran Halo 2 som har 22%.

Hyggelig hvis folk hjelper til med at et pc spill vinner...

Stemte GTA:SA jeg, siden HL2 ikke akkurat har imponert meg. Ikke misforstå, det er et helt OK spill, men langt fra så godt som eneren var i sin tid.

Vel, da er du avvikeren ;) Men greit å ha sine egne meninger...

Uansett, stem på Half-Life 2. Det er helt klart årets spill. Det er faktisk ingen tvil om det, så lenge du ikke liker fps da. Det er ihvertfall min mening :)

spørs om dei klarer å holde det dei lover da. dei må tross alt klare å skaffe alt dette til alle dei spela som er nevnt.

og det er klart at hl2 har ein stor fortel sidan det nettopp har komt ut. dei fleste husker sikkert ikkje spel som kom ut for over eit halvt år sidan.

spørs om dei klarer å holde det dei lover da. dei må tross alt klare å skaffe alt dette til alle dei spela som er nevnt.

og det er klart at hl2 har ein stor fortel sidan det nettopp har komt ut. dei fleste husker sikkert ikkje spel som kom ut for over eit halvt år sidan.

Hadde man lagt opp til et system hvor man stemte frem 1, 2 og 3 plassen ville nok Far Cry kommet betydelig bedre ut. Ettersom leseren får valget mellom Half-Life 2 og Far Cry, vil de fleste stemme førstnevnte fordi det nettopp har kommet ut og er rett og slett et bedre FPS spill.

Litt synd at Far Cry da får så lite heder og ære, for det er jo veldig bra. Med et 1, 2 og 3 system ville nok som sagt hele avstemningen sett helt annerledes ut.

Sto mellom Halo 2 og Hl2 for meg. Endte opp med Halo 2 da jeg føler at Half-Life 2 blir "litt for mye av det gode" til tider, altfor lange kjøretøysekvenser for eksempel, og tempoet er ikke så heseblesende, intenst og fengende som Halo 2.

Jeg syns Half-Life 2 er mye mer stemningsfullt enn Halo 2. Det føles mer levende og du blir derfor sugd inn i en ekstremt spennende spillverden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...