frimmy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Skal kjøpe meg ny mus og lurer på om det finnes noen trådløs mus som kan matche f.eks logitech 510 eller razor musene i spill? Endret 26. november 2004 av frimmy Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ingen kan vel det, men mx 1000 er vel kanskje den nyeste, sjekk test på gamer.no Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ingen kan vel det, men mx 1000 er vel kanskje den nyeste, sjekk test på gamer.no Og jeg anbefaler DEG å lese igjennom DENNE testen. Den er mye bedre utført enn gamer.no-testen synes jeg. Jeg synes gamer.no-testen var rett og slett dårlig utført. Testeren var jo fast innstilt på å IKKE like den virker det som (noe som ikke er bra når en skal prøve å lage en test som skal gi brukerne et visst bilde av hvordan musa er). Lenke til kommentar
frimmy Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 takk for feedback. Syntes også testen til gamer.no var vel negativ. Funderer sterkt på mx1000 ettersom jeg vil ha trådløs,men razoren var overlegen,så jeg har et vanskelig valg foran meg. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 takk for feedback. Syntes også testen til gamer.no var vel negativ. Funderer sterkt på mx1000 ettersom jeg vil ha trådløs,men razoren var overlegen,så jeg har et vanskelig valg foran meg. Er ikke razor med ledning da? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Razor har ledning ja Selv har jeg valgt MX1000 og er godt fornøyd med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå