j0llenor Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hei.. eg har en Dell Dimension 8300 maskin og lurte på hvilket hovedkort eg har... Skal kjøpe ny ram og er litt forvirret i anbefalinger avdelingen her.. Kom med noen bra forslag til noen gode ram typer Har akkurat no 512 mb ram DDR400 Takker for alle svar Edit: Btw eg har et Asus Radeon 9800 xt skjermkort om det har noe å si... Kommer til å bruke Pcen mest til å game Endret 26. november 2004 av j0llenor Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Last ned CPU-Z eller everest. 1 Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Tusen takk Ongabonga Men etter litt nærmere ettertanke tror eg at eg flytter threaden til Ram seksjonen Har funnet ut at eg temmelig n00b i dette feltet så eg trenger litt mer hjelp hehe Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ok, men uansett, her er linken til CPU-Z http://www.cpuid.com/download/cpu-z-125.zip Last ned og se på mainboard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå