Gå til innhold

Mesh does Half Life 2 - Part 1-3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syntes Hl2 var skuffende lite skummelt...:/

¨Ble ikke skremt en eneste gang å jeg syntes ikke noe ved spillet var skummelt i det hele tatt!!

Stressende å adrenalin pumpende var det derimot.... :thumbup:

Ble jo skutt fra overalt...

Også måtta man springe som en gal til neste hjørne for ikke å få 7 kilo bly trødd opp gjenna rævsprekken.... :p

Zombiene er jo litt skumle da :p

Skrevet

Ein zombie, monster eller kva som helst er sjeldent skumle når du ser dei på lang avstamd og dei beveger seg seinare enn du gjer når du krabber.

For å gjere monster skumle bør det være mørkt, dei bør komme overraskande og raskt. Derfor er Doom 3 mange hakk vassere på skummelhetsfaktoren.

Doom 3 videoen er kulast ;)

Skrevet

Synes ikke Part 3 var så bra som de skulle ha det til. Ok, han skvatt kanskje skikkelig to ganger iløpet av hele Ravenholm. Jeg som ikke anser meg selv som lettskremt skvatt flere ganger enn det. Syntes det virket som at han "gjorde seg til" mer på denne videoen, fordi folk hadde såpass forventninger til den. Nei, de skulle stoppet med DooM 3 videoene, for de var helt sinnsykt bra. Eller bedre, laget film når Mesh spiller Return To Castle Wolfenstein, siden han avinstallerte spillet når han kom til zombie-delen av spillet, haha. Hadde vært kult å sett det :D

Skrevet

Folk må ikke tro at filmene bare handler om at Mesh blir skremt. De dreier seg mest om hans oppfattelse av spillet og begeistring underveis. Part 2 er uvurdelig. Han lever seg sånn inn i spillet at det er helt sjarmerende. Snakker til NPC'ene osv...

Mesh :love:

Skrevet

Hvorfor prøver ikke Mesh seg på litt god gammeldags skremmende edderkopp-kabal? Mange som er redde for ederkopper, og Mesh er jo ikke akkurat superglad i dem han heller..

Skrevet
Hvorfor prøver ikke Mesh seg på litt god gammeldags skremmende edderkopp-kabal? Mange som er redde for ederkopper, og Mesh er jo ikke akkurat superglad i dem han heller..

:!: :thumbup:

Skrevet (endret)

for og si det sån jeg har aldri led så jævlig mye som nå han duden må være gall

jeg må bare laste ned doom filmene sikker på han driter på seg

Endret av MR-X666
Skrevet
for og si det sån jeg har aldri led så jævlig mye som nå han duden må være gall

jeg må bare laste ned doom filmene sikker på han driter på seg

Last de ned uten tvil, der er så utrolig morsomt.Mamma og pappa trudde det hadde klikket for meg her i går kveld da eg såg alle sammen etterhverandre.Eg har aldri,aldri ledd så høgt å så lenge som eg gjorde i går av en film EVER! :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...