Gå til innhold

Mesh does Half Life 2 - Part 1-3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk sett den Doom delen. Stakkars Mesh, syns faktisk litt synd på han. Han er da tapper i det minste (helt til et monster hopper i trynet på han :D ).

Viss han var veldig redd i Doom kommer han sikkert til å bli ganske redd i Ravenholm da :tease:

Jepp... :p

Editing of Video number 3 is going to schedule and should be released next Friday 3rd December, this is the one you've all been waiting for, Ravenholm, and apparently according to Mack, and I quote:

"Mesh, [LOL] I think this is the best vid out of the lot, including the doom ones"

So make sure you guys don't miss that one, I haven't seen it myself yet and even I can't wait! :D

Lenke til kommentar

Ojoj! Masse snacks!

Har hatt en del av "Mesh Does DOOM 3", men jeg trodde at det ikke var flere!

Dette var som nydelig musikk i mine ører!

10 sekunder før jeg skrev dette ble "Mesh Does HL2 - part 1" ferdig nedlastet, når Part to er ferdig skal jeg laste ned alle "Mesh Does DOOM3" filmene!

Dette er god lørdagsunderholdning if i ever saw one! :D

Lenke til kommentar
Han der er tydeligvis en skikkelig pyse :roll: Gleder meg til han skal spille Ravenholm :D

Tja? En pyse sitter vel ikke og utfordrer sin egen redsel på den måten Mesh gjør? Jeg synes han er tøff, jeg; han vet han kommer til å bli dritskremt, men han sitter stapphard foran skjermen og runder DoomIII.

Uansett. Lastet ned alle filmene i går kveld og må innrømme at jeg lo høyt enkelte steder. God humor har han også.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...