guezz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Kjent fra: Mesh does Doom Skal visst være ekte... Uansett veldig morsomt, men tar ikke like av som "Mesh does Doom" ! Del1: 84MB Del2: 77MB Del3: 95MB (Ravenholm...) Hjemmesiden Endret 3. desember 2004 av guezz Lenke til kommentar
guezz Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Del. 2 er ute! Liten respons på denne tråden, så dette er en liten (første og siste) bump før den dør. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Ja Mack og Mesh er morsomme karer. Liker de filmene de lager. Neste fredag slippes filmen da Mesh spiller gjennom Ravenholm, det kan bli bra mackandmesh.com Endret 27. november 2004 av Radial Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Haha, ja, ser fram til når han skal gjennom Ravenholm! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 HAHAHA.. Mesh er en skikkelig pyse. Men arti å se at han også koser seg - Ingen problemer med Opera her.. (7.60 p3) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Driver å laster den ned nå, gleder meg! Mesh does Doom III var også veldig morsom! :!: Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Han der er tydeligvis en skikkelig pyse Gleder meg til han skal spille Ravenholm Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Fikk sett den Doom delen. Stakkars Mesh, syns faktisk litt synd på han. Han er da tapper i det minste (helt til et monster hopper i trynet på han ). Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Fikk sett den Doom delen. Stakkars Mesh, syns faktisk litt synd på han. Han er da tapper i det minste (helt til et monster hopper i trynet på han ). Viss han var veldig redd i Doom kommer han sikkert til å bli ganske redd i Ravenholm da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Fikk sett den Doom delen. Stakkars Mesh, syns faktisk litt synd på han. Han er da tapper i det minste (helt til et monster hopper i trynet på han ). Viss han var veldig redd i Doom kommer han sikkert til å bli ganske redd i Ravenholm da Jepp... Editing of Video number 3 is going to schedule and should be released next Friday 3rd December, this is the one you've all been waiting for, Ravenholm, and apparently according to Mack, and I quote: "Mesh, [LOL] I think this is the best vid out of the lot, including the doom ones" So make sure you guys don't miss that one, I haven't seen it myself yet and even I can't wait! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hehe, hvis han blir like redd på Ravenholm som på Doom 3 så blir det nok en suksess! :!: Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 så akkurat part.1 jævli bra :!: :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ojoj! Masse snacks! Har hatt en del av "Mesh Does DOOM 3", men jeg trodde at det ikke var flere! Dette var som nydelig musikk i mine ører! 10 sekunder før jeg skrev dette ble "Mesh Does HL2 - part 1" ferdig nedlastet, når Part to er ferdig skal jeg laste ned alle "Mesh Does DOOM3" filmene! Dette er god lørdagsunderholdning if i ever saw one! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Han der er tydeligvis en skikkelig pyse Gleder meg til han skal spille Ravenholm Tja? En pyse sitter vel ikke og utfordrer sin egen redsel på den måten Mesh gjør? Jeg synes han er tøff, jeg; han vet han kommer til å bli dritskremt, men han sitter stapphard foran skjermen og runder DoomIII. Uansett. Lastet ned alle filmene i går kveld og må innrømme at jeg lo høyt enkelte steder. God humor har han også. -KJ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Han er jo en pyse siden han ikke liker spill med skummle ting i.. Men han er også tapper og tøff som holder ut selfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå