Gå til innhold

tips til modding av aopen kabinett

Anbefalte innlegg

hei.. har ikke modda noe kabinett før ettersom jeg har skaffet meg et plexi tower fra microlpex..

er det noen som har noen tips om hva jeg kan/bør gjøre med det gamle aopen kabinettet mitt?:roll:

bilde:

img_1584551212_0.jpg

jeg har et annet front deksel da håper og få bilde av mitt kabinett om ikke så alt for lenge :p

edit: trykk leif

Endret av Ranzor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan pusse inn din egen "etch" i plexien, som jeg har gjort her, du kan pusse/polere det speilblankt inni, sette inn nye LED's, lage hull i HK brettet og legge diverse kabler bak og føre de ut rett under kontaktene for kablene, sette inn vifte i toppen og så videre. Flere bilder av mitt AOpen her. Har lagd viftestyring, og holder på med å lakkere det på nytt nå. :thumbup:

Lenke til kommentar

Vell jeg tror ikke jeg tar sjangsen på å pusse noen "etch" i plexi ettersom jeg suger i og tegne ville det gått rett vest :p

men ehr er noe eg kunne tenkt meg :p

Plexi Lovemetal :D

edit: men så var det bare hva jeg kan gjøre med toppen. tenkte jeg kanche skulle "male" in et Pentagram på den andre siden og kanche litt plexi med vifte på toppen...

men budsjettet mitt er ganske stramt....

post-226-1101492293_thumb.jpg

Endret av Ranzor
Lenke til kommentar

ja men så var det bare hva jeg skal gjøre med det hekkans kabinettet ;)

edit:

hvor kan jeg få kjøpt plexiglass?

bør helst ikke være for dyrt ettersom det er ikke så mye penger og hente...

Edit: trykk leiv :whistle:

Endret av Ranzor
Lenke til kommentar

Jeg beklager på det sterkeste att jeg posta 4ganger på rad men jeg har ingen plass og ha bildene mine ettersom serveren vår er nede og jeg bare kan legge ved 1 bilde av gangen men her er ivertfall bildene...

og jeg tenkte jeg skulle hive in 2 røde katoder. ledd i lysa frammer vill bli rød.

og på den andre siden skal jeg male LoveMetal tegnet :D

Lenke til kommentar

PLexiglass får du hos de fleste glassmestere, du finner det nåkk også hos en del bygg-butikker også!

Vst du har Clas Ohlson eller Biltema i nærheten mener jeg å ha hørt at de har det der også!

Men jeg lurer på ca hvor mye man burde betale for 2-3mm tykk plexiglass i 30x30cm?

H.kon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...