Kebab GUD Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 10:16, Gakks skrev:Mens vi er inne på å vente: Duke Nukem Forever! Første gangen jeg hørte om det er over 3 år siden! Ok, sidekicket Duke Nukem: Manhatten Project har jo kommet nå, men det er ikke helt det samme liksom. Uff, det gleder jeg meg til, faktisk litt mer enn til Doom 3. Capture the chick MP hørtes ut til å bli en LAN klassiker :smile: jeg hørte om Duke Nukem Forever for 5 år siden da var det like før den kom .. men neeeeeei da .. men det er jo stooooor sjangse den blir sluppet i år .. hvis ikke de utsetter den igjen.. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Ruktene sier at DNF skal komme i år. I et intervju sa dem hvertfall det. Skal bli spennende å se hvordan det ser ut, slev om jeg ikke har noen særlige forhåpninger til det, Duke Nukem 3D var et ganske lamt spill som prøvde å rippe off Bruce Campbell sine one-linere... og ÅÅH så dårlige de var.. Nei takke meg til Unreal spillene og Doom3, de har hvertfall historie. HL2 BØR ha god grafikk. Jeg syntes HL hadde ganske bra grafikk da det kom, nå holder det ikke mål :/ Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 hl sin kuuleste effekt er jo måten figurene beveger seg på, det ser så ekte ut. mange andre spill har stive figurer som rett og slett ser kjedelige ut. Jeg håper red faction 2 kommer til pc- da er det bankers att jeg kjøper, har sett screenshots fa spillet på ps2, og det så døbra ut. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Fortsette tradisjonen: ikke høre noe før uka før det dukker opp? Jeg husker at jeg sikla over videoen fra half life som fulgte med PC Format på en cd når jeg akkurat hadde kjøpt meg 3dfx Voodoo for å spille HexenII. Det var langt mer enn en uke før det kom ut. nærmer to år, faktisk. Jeg sa informasjon, gjorde jeg ikke? Valve gav ut pent lite info om Half-Life før rett før utgivelsen. Og til den som snakket stygt om Duke Nukem 3D; FYSKAMM!! Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Det patetiske er at folk ikke innser hvor dårlig DN faktisk er, Doom er mye bedre! DN var morro den første gangen du spilte det, ellers var det bare jalla.. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Leste et intervju med noen folk fra Valve, TF2 kommer uten tvil. De har bare byttet grafikkmotor (faktisk har de laget en egen en). Grunnen til at det ikke har kommet noen bilder eller noe den siste tiden er at den nye versjonen av TF2 ikke er så fredig at de kan vise den fram, og det er jo ingen grunn til å vise fram bilder eller videoer far den gamle versionen. Egentlig samme opplegget som DNF. I intervjuet kunne du også lese om CS til xbox... spennende husker ikke helt hvor intrevjet var, men skal gi dere en link hvis jeg finner det igjen... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg sitter her med et PCGamer fra '96, altså to år før Half-Life kom ut. Her er det en STOR artikkel (7 sider) om Half-Life, og den inneholder forholdsvis mye info om hvordan spillet skulle bli.. så informasjonen var der. Det var bare det at mange overså det, ettersom det så litt krapy ut på en ren Q1-motor og laget av et firma ingen hadde hørt noe om før. Iallfall var ikke HL noe jeg gledet meg til på den tiden. Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hvis jeg husker riktig angående duke forever, så så jeg de første bildene i 9798:-) Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hvis jeg husker riktig angående duke forever, så så jeg de første bildene i 9798:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå