Legionaire Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg lurer på når det kommer !!! Er det noen som vet noe om det ? please svar ?? Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 så du er kristen du ja eller "har du røyka fleinsopp eller" ® "det sa de små prestene på gulvet" ® Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Ingen vet. Tvilsomt at det vil komme på noen år, såvidt jeg har fått med meg i de siste intervjuet jeg leste. Det må jo overgå HalfLife 1 i historie og plot, noe som tar tid å lage. Dessuten må jo grafikken helst overgå alt som finnes akkurat nå, dermed kommer Valve antagelig til å bruke Doom 3 motoren. Siden Doom 3 ikke har kommet enda så må man vente på det først, også kan man begynne å lage spillet i tilfellet. Men ingenting er sikkert. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 OFF-TOPIC(somewhat): De sa nettopp i et interview at dem har utviklet en egen motor til å bruke i Team Fortress 2, spørs om dem skal bruke den til HL2 også da :/ Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 OFF-TOPIC(somewhat): Team fortres 2 skulle jo ha kommet for ørten år sida. hva driver de med der egentlig .. Foresten er det ikke en beta test av spillet ? Mener å hørt at noen allerde har testet det. Svada eller fact? Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Sånn jeg har forstått det er TF2 droppet. Det skulle jo kommet i fjor sommer, og si meg; når var forrige gangen dere hørte noen nyheter om det? Sikkert minst ett år. Når CS-manien eksploderte tror jeg de droppet å lage det fordi de visste at det var bedre å lage noe som var basert på CS. CS: Condition Zero kommer jo snart. Men nå har de jo teknologien og en ny fin motor, så det blir nok ingen overraskelse om HL2 blir basert på TF2 motoren... Det er jo heller ingen grunn til å lage en opfølger til et spill som fremdeles selger og blir spilt av tusener av folk. Valve vil nok melke HL litt til før det blir annonsert en oppfølger. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 half life 2 trenger ikke noe super god grafikk - grafikken i half life er langt under rtcw og slikt men spillet er fortsatt kongebra. ingen fps spill som er bedre enn det, som jeg har spilt. hva med hl2 på cs:cz motoren? [ Denne Melding var redigert av: El_poLLa på 2002-05-29 19:24 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hvis Valve fortsetter tradisjonen, så kommer du ikke til å få noe som helst info om HL2 før noen få uker før det kommer ut.... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Putt denne siden inn i favorittene, tothegame er rimelig oppdatert på sånne ting! Hittil er det jo ganske tomt der da, men den som venter på noe godt venter sjelden forgjeves! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 half life 2 vil aldri bli nokon suksess med 4 år gammal grafikk Lenke til kommentar
JonThomas Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har hørt rykter om at Valve ikke hadde råd til å gjøre det ferdig... aner ikke om det er sant. Bestillte Tfc2 for 2 år sida! Men har ikke hørt noe siden. Jon Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Fortsette tradisjonen: ikke høre noe før uka før det dukker opp? Jeg husker at jeg sikla over videoen fra half life som fulgte med PC Format på en cd når jeg akkurat hadde kjøpt meg 3dfx Voodoo for å spille HexenII. Det var langt mer enn en uke før det kom ut. nærmer to år, faktisk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 joda, sant det ja...demo videoen med monsteret som hoppet gjennom vinduet(?) kom ganske tidlig... Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg var litt uklar i posten min, dette er FAKTA: TF2 kommer, men er blitt utsatt fordi HL-motoren ikke var avansert nok (BOMBE det da!). Derfor har de bestemt seg for å utvikle en EGEN 3d-engine in-house. Og får ikke HL2 like bra grafikk som minst UT2K3 så blir jeg skuffet, dyyyypt skuffet. Alle spill ser simple ut etter å ha sett Doom 3, onde, ONDE id Software som bare måtte vise det fram! *gledestårer* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det er ikke grafikken som skal gjøre Half-Life2 (som kommer til å bli en nedtur...) til en verdig oppfølger, det er musikken, storyen, kartene og alt det andre. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Veel, om ikke storyen så måten storyen ble fortalt på. Var jo ikke just original den storyen, da. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 faktisk så er det sånn etter eg har sett doom3 så er unreal 2 båsgrafikk o_Ô Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Mens vi er inne på å vente: Duke Nukem Forever! Første gangen jeg hørte om det er over 3 år siden! Ok, sidekicket Duke Nukem: Manhatten Project har jo kommet nå, men det er ikke helt det samme liksom. Uff, det gleder jeg meg til, faktisk litt mer enn til Doom 3. Capture the chick MP hørtes ut til å bli en LAN klassiker :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå