zulo Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 http://www.prosjekthvorfor.net/modules.php...e=article&sid=5 Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Får ikke linke til å fungere.. men ser da fine fordeler med trådløst tastatur . Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Antakelig den mest meningsløse rallingen jeg har lest. Gammel dagse tastaturer er i det minste festet til hoved kortet så du får ikke kastet det så særlig langt. Men det kan du med trådløse! som du ser så forsvant det en del knapper fra tastaturet, nettop fordi du får så god fart og kraft siden tastaturet ikke er festet med ledning til dataen.Hadde tastauret hatt ledning så måtte jeg tatt ut ledningen for så å løpe og kaste det i bakken, ken på den tiden det tar å kravle seg under bordet for å få ut ledningen, så hadde sinnet vært forsvunnet! og skaden forhindret ( sorry fattern ) Anger management lille gutt, anger management! Og dette viser til enda en ulempe, nemlig batterier! ikke nok med at du må kjøpe deg nye batterier, men du må det nesten annenhver uke! hvis du la litt kroner i det, så kjøper man oppladbare batterier, som i utgangspunktet holder lenger, og dessuten bare en engangs investering.. (noen skarve hundrelapper) må si jeg undrer meg over artikkelforfatterens mentale alder og tilstand. forøvrig vil jeg legge til at cordless desktop er nydelig, ingen tråder som er i veien. Endret 26. november 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Antakelig den mest meningsløse rallingen jeg har lest. Gammel dagse tastaturer er i det minste festet til hoved kortet så du får ikke kastet det så særlig langt. Men det kan du med trådløse! som du ser så forsvant det en del knapper fra tastaturet, nettop fordi du får så god fart og kraft siden tastaturet ikke er festet med ledning til dataen.Hadde tastauret hatt ledning så måtte jeg tatt ut ledningen for så å løpe og kaste det i bakken, ken på den tiden det tar å kravle seg under bordet for å få ut ledningen, så hadde sinnet vært forsvunnet! og skaden forhindret ( sorry fattern ) Anger management lille gutt, anger management! Og dette viser til enda en ulempe, nemlig batterier! ikke nok med at du må kjøpe deg nye batterier, men du må det nesten annenhver uke! hvis du la litt kroner i det, så kjøper man oppladbare batterier, som i utgangspunktet holder lenger, og dessuten bare en engangs investering.. (noen skarve hundrelapper) må si jeg undrer meg over artikkelforfatterens mentale alder og tilstand. forøvrig vil jeg legge til at cordless desktop er nydelig, ingen tråder som er i veien. beste svaret jeg har hørt på lenge her inne på forumet! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 har da bare bytte baterier en gang sinden eg kjøpte tråløst tastatur ,( 1 år siden) og nå er det sånne billige ikea baterier , og eg sitter her og trykker mere en eg burde Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 en gang på et år? må jo ha stått på boden da isåfall!? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Bytter ca annenhver måned (litt skjeldnere kanskje) i mitt "Logitech Cordless Keyboard", trykker mye, mye mer enn jeg burde. Har vurdert oppladbare batterier, men har ikke orket ennå, er liksom ikke noe stress å bytte når man kjøper sånne billigpakker med 10 batterier for 30,- Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) har Logitech Di-Novo , har ikke byttet batterier siden jeg kjøpte det i sommer, at du må bytte batteri ofte er ikke et argument for å ikke kjøpe trådløs tastatur.... Endret 26. november 2004 av kjexter Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 1. Fordi man har begynt å se seg lei kabelrot/kabler som er i veien/kabler som ikke ser særlig pent ut... 2. Ditt eksempeltastatur var ett møkkatastatur. 3. Du burde følge mer med i norsktimene. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 en gang på et år? må jo ha stått på boden da isåfall!? nei det bruker hver dag , opp til 6-7 timer om dagen Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 [ . . . ] Jeg synes ikke det er verdt å lese mer enn de utdragene du siterte. Når en person skriver så dårlig norsk, bør han (for det er en hann, er det ikke?) heller vurdere et annet medium. Eller taushet. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 ok da glemte å si at meningen er ikke seriøsitet antageligvis.. men men da burde jeg vel ikke ha vist dere linken da. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 [ . . . ] Jeg synes ikke det er verdt å lese mer enn de utdragene du siterte. Når en person skriver så dårlig norsk, bør han (for det er en hann, er det ikke?) heller vurdere et annet medium. Eller taushet. hva mener du med det? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) men men da burde jeg vel ikke ha vist dere linken da. Fordi? fordi folk er uenig i det han/du mener? nei, det siste man skal gjøre, det er å kneble seg selv - for å tekkes almennheten. Endret 26. november 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Alderen er stikkordet her-alder og bruksområdet. Synes forøvrig innlegget var morsomt, minnet meg på mine Amiga dager når jeg stadig vekk måtte kjøpe ny joystikk etter en rundet kick off med brutter. Vi som ikke klarer å skrive Norsk slik det skall se ut, må få lov å ha en mening, det er meget imponerendet hvor mange som henger seg opp i rettskriving her på forumet, som student har jeg sjeldent møtt noen som med så stor iver skreller skinnet av en stakkar som sliter med dystleksi eller lignendet (feilene flommer på merker jeg) Forøvrig ser jeg stor fordel i å sitte på do å skrive dikt på trådløs tastatur, noe som ikke slo meg før nå, helt genialt da det er nesten umulig å bruke blokk på do av mangel på hardt og rett underlag. Endret 26. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hva er det man skal med trådløst til en data som er til hjemmebruk egentlig. Man må uansett ha ledning til hub'en. Det ser da ikke forjævelig ut med ledninger, gjør det vel... My Office Så, what's the point ? Ledning er og blir best og det BARE FUNGERER og fungerer... Rest my case Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 men kan du sitte på do å skrive dikt, neppe rest my case Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hva er det man skal med trådløst til en data som er til hjemmebruk egentlig. Man må uansett ha ledning til hub'en. Det ser da ikke forjævelig ut med ledninger, gjør det vel... My Office Så, what's the point ? Ledning er og blir best og det BARE FUNGERER og fungerer... Rest my case Du har lik pult og mus som meg MX300 er den beste Lenke til kommentar
enl Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jah..mange problemer man må stri med i det daglige dere. Noe som irriterer meg mer en trådløse tastaturer er "ord deling"..hvorfor kan ikke folk lære seg forksjellen på norsk og engelsk? I motsetning til britene elsker vi lange, sammensatte ord som datamaskinreparasjon og kjøpesenter--ikke "kjøpe senter"...for du skal vel ikke kjøpe et senter? Vel, nok om det..har et trådløst tastatur hjemme, som jeg har kjøpt oppladbare batterier til. Disse skifter jeg en gang i måneden ca. Må si jeg overlever det..lader batteriene om natta Endret 26. november 2004 av enl Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 latterlig. jeg har ikke bytta batteri i tastaturet mitt i 2 år nå. funker helt utmerket enda. Jeg bruker "stock" batterier som fulgte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå