Falkthorn Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg spiller endel og bruker mic for å snakke med de andre spillerne, men jeg har problemer med å finne noe som funker bra. Mine siste funket ikke så lenge (grunnet pizzaspising med mic på hodet), men de var billige uansett. Jeg vil ha noe som funker bra med tanke på lyd og mic. Pris har ingenting å si. (ok, ikke en laget av gull og diamanter) Hva foreslår dere? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 kjøp deg en "proff" mic da. Sure lager gode mic`er Sm48 er helt grei koster ca. 800,- Lenke til kommentar
Falkthorn Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Vil gjerne ha headsett Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 koss r/t70b Lenke til kommentar
Falkthorn Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Hvor kan jeg finne mer informasjon om den? Og har den en bra mikrofon, eller er det bare standar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå