hal2003 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Måtte bare sjekke dette litt nærmere : MPX har kun en dvd-brenner til kr 696,-, nærmere bestemt en BenQ DW1620. Men prisen kjakan har hengt seg opp i er RETAIL utgaven. MPX har også en bulk-utgave til kr. 620,-. Noen som forøvrig er BILLIGST ifølge prisguiden her på site'n.... Og utifra dette kritiserer han MPX? Heeeeelt utrolig! Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Også enig med Erik, burde slette hele tråden..... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvis denne posten er en spøk (noe jeg tror den må være) er den ikke morsom. MPX er slik jeg har erfart den en glimrende webshop med gode priser. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tror mpx blir lei seg når du ikke vil handle der NOT Mpx en en knallbra nettbutikk Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Noen som trenger en reprasjon i toppetasjen? Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hmmm og han dreit seg ut. Hva faen er vitsen med at 30 stk skal konstatere det? slutt heller å post.. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Pfft , glem det! Endret 26. november 2004 av dkvam Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hmmm og han dreit seg ut. Hva faen er vitsen med at 30 stk skal konstatere det? slutt heller å post.. Dette forumet har ganske kraftig påvirkningskraft. Syns ikke det skal være for enkelt å slenge ut med falske kommentarer som kan sverte en webshop. Det er vel ikke verre enn at trådstarter endrer topic og sier noe som at han leste feil eller lignende. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hmmm og han dreit seg ut. Hva faen er vitsen med at 30 stk skal konstatere det? slutt heller å post.. Dette forumet har ganske kraftig påvirkningskraft. Syns ikke det skal være for enkelt å slenge ut med falske kommentarer som kan sverte en webshop. Det er vel ikke verre enn at trådstarter endrer topic og sier noe som at han leste feil eller lignende. Helt enig, man bör avvakte situasjonen og vente til all informasjon ligger på bordet för man slenger med "leppa". Viktig å väre seriös og relevant her inne. Informasjonen bör også väre troverdig. Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ja men nå er jo alle enige, er ikke noe vits med dritt slenging, verken om webshops eller brukere. Blir for dumt! Han gjorde en feil, la han være å la posten dø ut. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Enig der, men topic skulle vært endret. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Greit, bare drøss et par liter salt på såret, tok litt feil der, mpx er jo forsåvidt de eneste som selger de benq dvd brennerene så man kan jo liksom ikke dra til et annet sted å kjøpe det heller. Ville jo ikke henge ut mpx, men jeg ble jo litt sjokkert at de skrudde opp prisen etter den eposten. Jeg tenkte da at de skrudde opp prisen for så å skru den ned der hvor den var før og si at før prisen var høyere enn det den er nå, og derfor så har prisen gått ned.. men sånt skjer, hyggelig av dere å påpeke at jeg tok feil, det er jo menneskelig å gjøre feil vel. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Greit, bare drøss et par liter salt på såret, tok litt feil der, mpx er jo forsåvidt de eneste som selger de benq dvd brennerene så man kan jo liksom ikke dra til et annet sted å kjøpe det heller.Ville jo ikke henge ut mpx, men jeg ble jo litt sjokkert at de skrudde opp prisen etter den eposten. Jeg tenkte da at de skrudde opp prisen for så å skru den ned der hvor den var før og si at før prisen var høyere enn det den er nå, og derfor så har prisen gått ned.. men sånt skjer, hyggelig av dere å påpeke at jeg tok feil, det er jo menneskelig å gjøre feil vel. tror nok måten du ordla deg var det som provoserte mest. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Greit, bare drøss et par liter salt på såret, tok litt feil der, mpx er jo forsåvidt de eneste som selger de benq dvd brennerene så man kan jo liksom ikke dra til et annet sted å kjøpe det heller.Ville jo ikke henge ut mpx, men jeg ble jo litt sjokkert at de skrudde opp prisen etter den eposten. Jeg tenkte da at de skrudde opp prisen for så å skru den ned der hvor den var før og si at før prisen var høyere enn det den er nå, og derfor så har prisen gått ned.. men sånt skjer, hyggelig av dere å påpeke at jeg tok feil, det er jo menneskelig å gjøre feil vel. Hva snakker du om? MPX er definitivt ikke de eneste som selge BenQ-brennere, XD, mshop, efast.no mm selger BenQ... Så "pick a choice"... Lenke til kommentar
wotg Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nå er jeg så lei av folk som disser en webshop på grunnlag av usakelig informasjon. De siste ukene har det vært slike poster om Komplett, PSdata og nå MPX. Det er selvfølgelig greit å skrive både positivt og negativt om en webshop, men det må ha relevans. Hvis ikke blir forumet bare oversvømmet av "tulle" poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå