Velmont Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Inkscape i Linux. - Men programmet funkar for Windows óg Det er berre ikkje like herlig der (etter min erfaring). Men supert program, bruker W3C sin «SVG» standard til vektortegningene. OT; Kul avatar? Du som har laga? :] Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ja, det skal vel være russebevis ikkje russekort... eller? Ja, dette tenkte jeg på også.. 2. Desember drar enkelte på russekro, mens andre drar på eksamen. Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Inkscape i Linux. - Men programmet funkar for Windows óg Det er berreikkje like herlig der (etter min erfaring). Men supert program, bruker W3C sin «SVG» standard til vektortegningene. OT; Kul avatar? Du som har laga? :] Takk takk for svar. *just wondering* Ikke jeg som har laget avataren nei (legg merke til de japanske/kinesiske tegnene på begynnelsen). Men den er griserå for det Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 ja, det skal vel være russebevis ikkje russekort... eller? Ja, dette tenkte jeg på også.. Ja, de har begge rett :S Jaja..... Den er til print no trur eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå