PloKooN Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Heisann godtfolk. Skal gå til innkjøp av en 17" lcd-skjerm, men trenger litt bistand fra dere. Hadde tenkt å bruke rundt 2500,- Ser at jeg kan få CTX, Samsung, Hyundai, Acer, BenQ med flere i denne prisklassen. Hva slags merke bør jeg gå for? Og eventuelt styre unna. Bruksområdet blir spilling og skriving. Kom med konkrete skjermer. Har forøvrig et Radeon 9600 skjermkort om det er vesentlig av informasjon. MVH Steffen Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Innan nokre dager kommer det ein test som vil svare på mange av dine spørsmål. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg kan anbefale Samsung 710V Helt grei skjerm til en god pris. Men altså. Det er ikke en spilleskjerm. Jeg ble ihvertfall fornøyd med den til mitt bruk, som da ikke er så mye spilling, men vanlig Nettsurfing og slikt. Lenke til kommentar
PloKooN Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 takker Jankee. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Du kan jo få NEC 1760NX til en slikk og ingenting nå, det er et veldig godt alternativ! Allikevel kan det være verdt det å vente på Jankee og hw-guttas test. Lenke til kommentar
Magnus_S Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvis det ikke haster, ville jeg ventet å se litt på tilbud omkring. Fant min på komplett til 3000 ink. frakt, og den duger til både spilling og vanlig netsurf. Lenke til kommentar
maca Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kjøpte selv en Huyndai L 70N hos PS Data nylig og er sålangt fornøyd med skjermen. Synes selv at brukertesten på Hardware av denne skjermen stemmer bra med min oppfatningen av skjermen. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8716 En grei skjerm til en flott pris. Lenke til kommentar
PloKooN Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 høres bra ut maca. Venter til testene kommer, så tar jeg standpunkt da. Lenke til kommentar
PloKooN Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Ser at CTX S762G vant testen. Ligger på 2900-3000,- Tror jeg prøver lykken med en sånn en. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå