Bøgge Bakken Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Knærta akuratt mitt In-Win S506 og trenger et nytt kabinett. Så på microplex og kom over Santa Fe. Kabinettet ser stilig ut og koster veldig lite. Noen som har prøvd det? Vil gjærne høre fra folk som har kabinettet og hva de syns om det. Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg har ikke sett Santa Fe før, men "Neon Light Black" er utrolig romslig til å være et medium tower og den turbo knappen er kjekk :wink: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Turbo knapp??? Slik som på de gamle 386 maskinene? Kult! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 turbo-knappen er faktisk ikke til cpu`en.. :smile: den er en slags 7v/12v til viftene som følger med.. men det er fremdeles kult! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 21:56, fy_pokker skrev:turbo-knappen er faktisk ikke til cpu`en.. :smile: den er en slags 7v/12v til viftene som følger med.. men det er fremdeles kult! Har du kabinettet siden du hvet hvordan turboknappen fungerer? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Har du kabinettet siden du hvet hvordan turboknappen fungerer? Nei, men jeg kjenner en+at jeg leste d i en test som 3dfxcool la ut en url til.. vet ikke om den er der ennå. spør de. Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg hjalp en kar å bygge ny maskin og han hadde den kassa (ikke Santa Fe) og Vulcano 7+, bråker villt når alle viftene er på fullt. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Kjenner en som har denne kassa den er vist ganske bra ja. KAn finne ut i morra hva han synes. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Dem ser litt jalla laget ut. så i en test der front dekslet hadde spregt, ikke bra. Har lyst på Lian-Li men dem koster så vanvittig mye. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 hehe, en av de gode gamle turboknappene hadde vært totalt overflødige nå, ettersom ingen nye hovedkort støtter denne funksjonen ... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 God gammel turboknapp koblet til voltmod på hovedkort og skjermkort, + full fart på alle viftene? :wink: Men de gamle turbo-knappene byttet vel egentlig mellom to busshastigheter, så det hadde jo også gått å koble den til 100/133-jumperen på hovedkortet. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 20:58, asdfteam skrev:God gammel turboknapp koblet til voltmod på hovedkort og skjermkort, + full fart på alle viftene? :wink:Men de gamle turbo-knappene byttet vel egentlig mellom to busshastigheter, så det hadde jo også gått å koble den til 100/133-jumperen på hovedkortet. Hadde man vert et lite elektronikkgeni hadde man klart det. Men jeg har fått tak i ei kasse. Hjalp min far og bere noe datautstyr og fikk som lønn et Apoen Hx-08 kabinett (Fulltoweret) Skal bli god plass til vannkjølinga der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå