gresh Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Fint om noen kunne forklart meg hvordan søkefunksjonen i FF er, siden denne er så overlegen opera sin. Her er forklaringen (til og med på norsk) http://firefox.no/why.php?slide=6&product=firefox#why Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg sliter med enkelte sider med Firefox, eksempelvis Qxl, hvor viktige funksjoner, bilder o.l. mangler. Det samme gjelder for andre sider hvor bilder rett og slett ikke dukker opp. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) fordi du har stilt den slik web features Endret 27. november 2004 av Treat Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) fordi du har stilt den slik Har ikke rørt en eneste instilling. Endret 27. november 2004 av hdx Lenke til kommentar
Treat Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) vel da er det for du ikke har stilt den til og vise alle bilder mange som ikke vil ha bilder pga de har modem\isdn for.eks sjekk instillingene dine Endret 27. november 2004 av Treat Lenke til kommentar
dmx Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) det er bare en ting jeg lurte på så jeg gidder ikke lage en tråd for det men du ser på det bildet har de likksom åpnet flere vinduer i 1 vindu.. åssen kalerer de det? åssen kan jeg gjøre det? takk! Endret 27. november 2004 av dmx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Høyreklikk på en link, "Open Link in New Tab". Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 forsvunnet mange poster her gitt..... Du som kom med flash-blocker tipset... hva het det igjen? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Den heter flashblock. Prøv google. Herlig å lese nettaviser uten å måtte forholde seg til alt som blinker og durer. Iacob Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noe av innholdet i tråden er borte pga harddisk-problemer. Les mer her. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen som vet hvordan man kan øke "scrolle-hastigheten" når man scroller opp og ned på en nettside med piltastene på tastaturet? Det går så utrolig tregt i Firefox. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 det er bare en ting jeg lurte på så jeg gidder ikke lage en tråd for det mendu ser på det bildet har de likksom åpnet flere vinduer i 1 vindu.. åssen kalerer de det? åssen kan jeg gjøre det? takk! Quoter denne jeg... Forsvant svaret i natt eller var det ingen som viste? Dette er et must siden jeg er vant med opera Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 hvordan skrur jeg av autofullfør da? noen som veit? fikk det halv-veis forklart en annen gang, men skjønte ikke mye av det! noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå