DJ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Satser på at den skal være her, siden hodetelefoner har med lyd å gjøre Er det mulig og kjøpe en sånn, eller i værste fall og lage en? Kjøpte i ren panikk nye hodetelefoner i dag, grunnet at mine gamle tok natta. Så sjekka jeg ikke kabellengden før jeg kjøpte, og den viste seg og være1 - 2 meter for kort. Det går akuratt, men det er akuratt og. Siden pakken de lå i er åpna, så får jeg desverre ikke byttet de Prøvde, men fikk ett bestemt NEI. De er kobla på lydkortet bak, siden jeg ikke får den tingen frampå til og funke. Takker på forhånd for alle svar jeg får. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det finnes ja, jeg kjøpte min på Elkjøp, er vel 3 meter lang og funker som bare det. Vet ikke om det er eller hvor mye kvalitet som går tapt. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Forlegelseskabel får du kjøpt overalt der de selger hodetelefoner. Elkjøp, expert, clas ohlson, osv. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Det får du kjøpt på Chlas Olson og en god del butikker som ellers fører lydutstyr edit: Det kaller jeg kjapp respons! Endret 25. november 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
DJ Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 hmm. Hørte med både expert og coop elektro, men ingen av de hadde men så skal det sies at jeg ikke bor på en stor plass heller. Var innom elkjøp og (times kjøring), men de hadde det ikke der heller. Så da trodde jeg at det ikke fantes. men uansett takk for svar Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Er vel ein sånn ein du er ute etter. Mvh Espen Edit: Kan forresten skaffes på Clas Ohlson, nettbutikk har dei og Endret 25. november 2004 av Ed Hunter Lenke til kommentar
DJ Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Ved bruk av en sånn en, vil det bli noe tap av kvalitet da? Hvis det er noen som vet? er ikke så værst pris på den heller Da blir det nok til at jeg bestiller i løpet av morgendagen Lenke til kommentar
Valent Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ikke hør bar kvalitet, med mindre du har head-set til 10 000 eller no Lenke til kommentar
fredster Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er det noe slikt du mener ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå