Lch Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 WOW! Gå ut og se hvis du er i Trondheim. Ikke en sky på himmelen og månen er full. Ta bilde hvis du kan, jeg prøver å få tatt et bilde, men har ikke godt nok kamera. :/ FANTASTISK! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 JA! Så det da jeg gikk hjem fra Prinsen nettopp! Nettopp sett Alien vs. Predator! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gikk ut og tittet nå. Meget pent ja Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Jeg har faktisk tatt et par bilder av månen ikveld, men kvaliteten på de er ikke akkurat på topp. Kan ikke skryte på meg det proffeste kameraet.. Huff.. at jeg ikke har sett den "legg ved"-greia før nå!! Beklager.. Ringen er for stor til at jeg får med alt. Litt uklart er det også fordi kameraet har lukketid på 2 sek eller noe når det er så mørkt. Ikke lett å holde i ro. Endret 25. november 2004 av Huscht Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Bare legg det ved når du skal poste innlegg! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ja, takk for tipset. Gikk på verandaen og så ut nå. Virkelig pent. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 etter sånne gamle "vær" spåings regler betyr det at det kommer til og snø ute i morgen og som oftest så stemer det og Lenke til kommentar
alexf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Drittvær i Bergen, men hva hadde du forventet? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 etter sånne gamle "vær" spåings regler betyr det at det kommer til og snø ute i morgen og som oftest så stemer det og Betyr kanonvær trodde jeg.... eller blander jeg med "godværståke" (tåka er bare langs bakken) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det var sånn en gang da jeg var i Molde. Ganske stilig. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Snøen forsvinner jo med en gang kommer her i Bergen, så blir det slaps og drit og våt og ekkelt før du vet ordet om det..! Så sant så sant, virkelig pent med ring rundt månen! Lenke til kommentar
consilium Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Dette kalles en halo. En halo kan oppstå rundt lysende objekter på himmelen, spesielt rundt på månen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå