potetskrell Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har så smått begynt på en samleside for norske forum. Har ikke sett en slik en enda, og syns det er lurt å samle de gode (relativt ) på ei side, sånn at folk har noe å velge mellom... Og se etter nye.. Og da lurer jeg på om dette funker: http://www.purloin.net/lista/ Bugger litt i IE. Hvorfor? Kantene blir ikke like pene, som i Mozilla og høyden bli heller ikke den samme. Dette bygger på et ganske kjent script for topsites, og jeg vill ikke la det vises for mye. Det ser litt teit ut når samltlige topsites har samme layout. Uansett, jeg ville ha det enkelt, men er dette avskrekkende enkelt og er det nok til at folk skjønner hva de har kommet til? Trolig noen språkfeil også, ettersom språkfila var på engelsk og jeg ikke helt visste hva jeg skulle oversette. Kanskje en header hadde vært noe? Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kanskje det hadde holdt med 1 "din forumlinke her?"? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Kanskje det hadde holdt med 1 "din forumlinke her?"? Kanskje litt både/og der. Man får jo et intrukk av at man må skynde seg for å få den plassen på lista, vet ikke helt.. Men de forsvinner jo etterhvert, siden fler og fler forum vil bli lagt til.. ¨ At folk legger til sider som ikke er deres er jo også greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå