arsvendg Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei! Jeg får ikke til å brenne lenger!! I nero får jeg opp en feilmelding om at "could not perform Fixation"... har en logg over situasjonen, hvis noen vil ha den er det bare å spørre... Prøvde også den innebygde brennegreiern i winxp... men der også får jeg en feilmelding, men der står det bare at det skjedde en feil og at cd'n kan være ubrukelig.... Klarer ikke å finne noe om denne feilmeldingen på nero sine sider.... derfor tenkte jeg å prøve her da... Noen som har noen ide? Det var ikke lenge siden den fungerte... kanskje 2 uker, og jeg kan ikke huske å ha gjort noe som kunne ha tulla med brenneren.... men den fungerte altså for ca. 2 uker siden... Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) det kan skyldes at cd/dvd-platen du benytter rett og slett er feilprodusert, eller går dårlig overens med brenneren din. har du prøvd plater fra en annen leverandør? Endret 25. november 2004 av snowbaard Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 har ikke prøvd andre plater nei.... men tenkt at siden jeg prøvde kanskje 6 av de jeg har (en sånn spindel med 50 stk) så måtte minst en fungere normalt! Dessuten fungerte den med en plate fra den for ca. 2 uker siden... Tenkte å prøve ei ainna plate imorra... men nu er det natta Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 *bump* Bare prøve en gang til for å se om det kan være noen som kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå