kristo_l_w Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hva med toll? Du kommer ikke unna det........? jo kom unna tollen. bestilte itrip og ipod på mandag kveld, fikk ipoden torsdag og itripen i går (fredag). begge deler inkl frakt og alt det der kom på litt i underkant av 2100. dersom de hadde blitt 'tatt' i tollen måtte jeg bare ha punga ut med 24% ekstra, det hadde fortsatt lønt seg. Lenke til kommentar
manav Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 wow... det var ikke så verst.. Kjøpte på ebay altså? Nå ble jeg veldig fristet. Jeg har aldri kjøpt noe over ebay før. Hvordan betalte du? og hvem kjøpte du fra? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hva med toll? Du kommer ikke unna det........? jo kom unna tollen. bestilte itrip og ipod på mandag kveld, fikk ipoden torsdag og itripen i går (fredag). begge deler inkl frakt og alt det der kom på litt i underkant av 2100. dersom de hadde blitt 'tatt' i tollen måtte jeg bare ha punga ut med 24% ekstra, det hadde fortsatt lønt seg. hvordan betalte du? og hvordan ipod kjøpte du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå