kristo_l_w Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hei tenkte å kjøpe meg en ipod mini nå. hvordan er det å jogge med denne? tåler den det? tenkte å feste den i et belte rudnt brystet, for der tror jeg den vil ligge mest i ro. hva tror dere+ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 du kan riste så mye du vil med mp3 spillere uten at de må lete etter det punktet de sluttet, hvisd u skjønner. Er ikke som CD. En venn av meg mistet iPoden på bakken. Funker ennå. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Den er HD-basert ergo ikke bra å jogge med på grunn av "slitasje". (Dvs. den kan lett bli ødelagt.) Noen andre kan sikkert forklare det bedre enn meg. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har hørt at det går helt fint å jogge med iPoden.. Ikke at jeg vil prøve det da men Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Finnes en tråd om dette fra før! Men i alle fall, går helt fint å jogge med ipod mini da den har en rimelig stor minne-buffer på hele 25min. Dvs at den kun spinner hvert 20-25 min. og da spinner den kun i 7-8 sekunder. Har jogget regelmessig i 5mnd. med min Ipod Mini, og har enda til gode å få problemer med den. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Finnes en tråd om dette fra før!Men i alle fall, går helt fint å jogge med ipod mini da den har en rimelig stor minne-buffer på hele 25min. Dvs at den kun spinner hvert 20-25 min. og da spinner den kun i 7-8 sekunder. Har jogget regelmessig i 5mnd. med min Ipod Mini, og har enda til gode å få problemer med den. så disken spinner bare hvert 20-25 minutt? (min) da skal den ha stort buffer... faktisk nok til å kunne lagre 20-25 min av innholdet... noe som høres veldig rart ut... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 det er jo akkurat det han sier...ingen grunn til å repetere det Men http://gear.ign.com/articles/494/494140p1.html <-- her står det jo at den har 32 MB buffer, så han har nok rett Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Eg har jogga med iPod G3 lenge utan å merke ein flekk og søstera mi har jogga med sin iPod Mini utan problemer. Om eg ikkje husker heilt feil så står det på Apple sine sider at du kan jogge med den. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg kan fint jogge med min Lenke til kommentar
kristo_l_w Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 takker for svar.. da blir det nok bestilling i dag . hvor har dere ipoden når dere jogger egentlig? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) leste feil .. i innelommen av jakken, sånn at den ikke rister i lomma. Endret 26. november 2004 av Fur Lenke til kommentar
kristo_l_w Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 hæ? whatever... et spørsmål til.. har sikkert blitt besvart før her, men kanskje svaret har forandra seg: hvor lang tid pleier det å ta fra applestore for ipod mini uten gravering? og er det noen andre norsk webshoper de selger den som har den på lager? betaler gjerne noen hundringser til for å få den kjapt hvis applestore er treigt.. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ville strukket det langt for å slippe å bestille fra Apple store ja ! Apple store har en vanvittig leveringstid, og jeg snakker med folk som har ventet opptil 5-6 uker. Personlig har jeg nå ventet 3 og enhalv uke bare på en billader til Ipoden, som jeg var dum nok til å bestille hos apple store. Når det gjelder nettbutikker, så ser det ut som om komplett venter den inn på lager midt i desember. Et godt alternativ er å gå inn på Apple.no og se om det er noen Forhandlere i nærheten av deg. Gå igjennom listen og ring dem. evt. ringe til www.officeline.no i oslo, for å høre om de kan sende deg en. Bruk fantasien, og stå på. Alt for å slippe den evige ventingen fra Apple store. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Eller så kan du jo gå på din lokale spaceworld butikk hvor du garantert må betale 3290,- Hmmmmm, vent litt....søren, var jo det jeg presterte å gjøre Vel, hva man ikke gjør for å slippe ventetid Eneste positive med det hele er jo at de garantert har den inne! Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg ville ikke anbefale å løpe med den. Det er jo en Hardisk, men har ikke hørt at noen har ødelagt den fordi de har løpt med den Lenke til kommentar
kristo_l_w Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 tror det blir til at jeg kjøper fra ebay.... dollaren er jo så vanvittig lav nå Lenke til kommentar
manav Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva med toll? Du kommer ikke unna det........? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Grunnen til at det ikke er anbefalt å løpe med HD baserte MP3 spillere er fordi det finnes elektronikk/mekanikk inne i spilleren som kan slites i stykker/ødelegges ved plutselige, harde støt, eller langvarige små støt. En venn av meg har ipod mini, han jogger med den hele tiden og den har ikke gått istykker. Jeg tror man bare må passe på å legge den ett sted på kroppen hvor den ikke rister så mye. 25 min. mellom hver spinning er jo ikke så rart. Har den 32 MB buffer vil jo det si at den mellomlagrer 32 MB mp3 (som forøvrig er 16 MIN av kvalitet 192 kbps mp3) og bare trenger å spinne hvert X minutt (avhengig av størrelse/kvalitet på fil). Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sakset fra Apple sine hjemmesider: Ta den med deg på løpetur – 25 minutters støtbeskyttelse. Dette gjelder alle iPod modellene. Har ikke prøvd å jogge med min. Har ikke tenkt til det heller.. hehe.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har du harddisk fremfor minnebrikke så er det lettere å ødelegge. Siden det tåler mindre enn minnebrikkene. Fordi den snurrer rundt og har annet lese system av data. behandle mp3 spillere med omhu uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå