nd4spd Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har et MSI 865PE Neo2 HK, og på det er det en kontakt som heter "S/PDIF Out Coaxial". Er det noen som kan forklare meg hva denne kontakten er for? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er utgang for digitallyd, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
burugla Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) du tar ikke helt feil nei Les i manualen til hovedkortet for å finne ut hvordan du bruker'n.. Pleier å stå sånt der! -burugla- Endret 25. november 2004 av burugla Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Den er der slik at du kan koble pcen din til en ekstern forsterker/dekoder/Minidisc etc. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvis jeg ikke husker feil så er S/PDIF "rene" signaler ut fra maskinen. Det vil si at maskinen ikke deler signalet til front, senter og bakhøyttalere, men overlater den jobben til en ekstern forsterker, så lenge det er surroundlyd som sendes ut. Ellers er det til kobling til f.eks. minidisk etc. som andre nevnte. Vanlig både som coax og optisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå