Gå til innhold

Til alle som enda bruker MS Internett Explorer

NoXic^

Anbefalte innlegg

Nå har til og med VG.no kommet med en artikkel om at man ikke bør bruke MS Internett Explorer: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256122

Endelig sier jeg ! :D

Linker til alternativer jeg syns bør nevnes:

Firefox

Opera

PS: Hadde ikke peiling på hvor denne tråden hører hjemme, moderator: flytt den til egnet sted vær så snill :).

Endret av NoXic^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
liker ikke opera! det er altformye drit av hjeælpelinjer å sånt der

Second that!

Firefox :w00t:

Ja, for de kan jo ikke fjernes...

Jeg har bare standar-knapper fremme som tilbake, fram, refrush osv + feltet man skriver inn url. Om det er alt for mye drit av hjelpelinjer og sånt der, så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Nå har til og med VG.no kommet med en artikkel om at man ikke bør bruke MS Internett Explorer: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256122

Endelig sier jeg ! :D

Linker til alternativer jeg syns bør nevnes:

Firefox

Opera

PS: Hadde ikke peiling på hvor denne tråden hører hjemme, moderator: flytt den til egnet sted vær så snill :).

å ja, vg advarer og da må det jo være noe i det.... :roll:

Lenke til kommentar
Tror nok IE har grodd inn i vanene mine, så med mindre noe drastisk skjer, så kommer jeg fortsatt til å være fornøyd med IE.

(og ja, det hender jeg surfer på på diverse cracksider og "andre" sider, men popups...det fikser Google popupblocker :thumbup: )

De som bruker IE fremfor Firefox er rett og slett, unnskyld meg, men dum og ignorant!!

Lenke til kommentar
Tror nok IE har grodd inn i vanene mine, så med mindre noe drastisk skjer, så kommer jeg  fortsatt til å være fornøyd med IE.

(og ja, det hender jeg surfer på på diverse cracksider og "andre" sider, men popups...det fikser Google popupblocker  :thumbup: )

De som bruker IE fremfor Firefox er rett og slett, unnskyld meg, men dum og ignorant!!

Eller veldig lat..

Du må huske på at vi late folk har en tendens til å se på "det å lære seg et nytt explorer-program" som en jobb.

Jeg mener, hva kan Firefox tilby som ikke min IE ikke kan ?

(som jeg skrev, har installert popupblocker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...