NoXic^ Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Nå har til og med VG.no kommet med en artikkel om at man ikke bør bruke MS Internett Explorer: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256122 Endelig sier jeg ! Linker til alternativer jeg syns bør nevnes: Firefox Opera PS: Hadde ikke peiling på hvor denne tråden hører hjemme, moderator: flytt den til egnet sted vær så snill . Endret 25. november 2004 av NoXic^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 liker ikke opera! det er altformye drit av hjeælpelinjer å sånt der Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 liker ikke opera! det er altformye drit av hjeælpelinjer å sånt der Second that! Firefox Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Bruker selv Firefox og må si at jeg synes det er det beste gratis programmet som finnes. Endret 25. november 2004 av NoXic^ Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Bruker selv Firefox og må si at jeg synes det er det beste gratis programmet som finnes. så enig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 har nettopp lasta ned firefox, og trenger litt hjelp har laget egen topic "instilinger til firefox" kan dere firefox brukere hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Opera og Firefox er god kombinasjon... sånn for variasjonens del... Lenke til kommentar
luxus Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 liker ikke opera! det er altformye drit av hjeælpelinjer å sånt der Second that! Firefox Ja, for de kan jo ikke fjernes... Jeg har bare standar-knapper fremme som tilbake, fram, refrush osv + feltet man skriver inn url. Om det er alt for mye drit av hjelpelinjer og sånt der, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 IE funker fint til mitt bruk Aldri hatt noen problemer jeg.. Men så surfer jeg for det meste på trygge sider også. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Nå har til og med VG.no kommet med en artikkel om at man ikke bør bruke MS Internett Explorer: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256122 Endelig sier jeg ! Linker til alternativer jeg syns bør nevnes: Firefox Opera PS: Hadde ikke peiling på hvor denne tråden hører hjemme, moderator: flytt den til egnet sted vær så snill . å ja, vg advarer og da må det jo være noe i det.... Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 IE funker fint til mitt bruk Aldri hatt noen problemer jeg.. Men så surfer jeg for det meste på trygge sider også. Trygge sider er greit nok. Men selv på vg.no er det vel popups. Det slipper du med opera og firefox. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 vell... er ikke mye som skal til for at opera skal se fornuftig ut. Sjekk vedlagt bilde. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 blei enig med deg nå jeg! likte ie helt til 10min siden FIREFOX FOREVER!!!! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 vell... er ikke mye som skal til for at opera skal se fornuftig ut. Sjekk vedlagt bilde. Hvordan fikk du adresselinja på samme linje som ikonene? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 De som prøver i to minutter å få det til, får det til! Hvis du høyreklikker på valgte bar, og velger customise toolbars, velger buttons and fields, kan du drag&drope knapper der du vil ha dem. Dessuten: Bruk FireFox! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tror nok IE har grodd inn i vanene mine, så med mindre noe drastisk skjer, så kommer jeg fortsatt til å være fornøyd med IE. (og ja, det hender jeg surfer på på diverse cracksider og "andre" sider, men popups...det fikser Google popupblocker ) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tror nok IE har grodd inn i vanene mine, så med mindre noe drastisk skjer, så kommer jeg fortsatt til å være fornøyd med IE.(og ja, det hender jeg surfer på på diverse cracksider og "andre" sider, men popups...det fikser Google popupblocker ) De som bruker IE fremfor Firefox er rett og slett, unnskyld meg, men dum og ignorant!! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tror nok IE har grodd inn i vanene mine, så med mindre noe drastisk skjer, så kommer jeg fortsatt til å være fornøyd med IE.(og ja, det hender jeg surfer på på diverse cracksider og "andre" sider, men popups...det fikser Google popupblocker ) De som bruker IE fremfor Firefox er rett og slett, unnskyld meg, men dum og ignorant!! Eller veldig lat.. Du må huske på at vi late folk har en tendens til å se på "det å lære seg et nytt explorer-program" som en jobb. Jeg mener, hva kan Firefox tilby som ikke min IE ikke kan ? (som jeg skrev, har installert popupblocker) Lenke til kommentar
wotg Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ja det bra du kommer med så smarte utsagn Drange_net I ditt tilfelle ville jeg nok prioritert rettskrivningskurs før jeg hadde kalt noen "dum og ignorant!!" just my two cents Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå